Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 34 35 36 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Jag vet! fnissade jag förtjust. Sedan blev jag allvarlig.
- Har du någonsin varit två millimeter från döden? frågade jag med ett elakt flin i ansiktet.

1 sep, 2013 16:23

Queen Boo
Elev

Avatar


''nej, det har jag inte'' sa jag oförstående

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 16:24

Borttagen

Avatar


- Håll i dig då! sa jag.
När jag såg det för mig välkända guppet körde jag hälen på gasen så hårt jag kunde, och precis när bilen flög snurrade jag på ratten. Landningen var det roliga, vi flög, voltade och fortsatte framåt på den gropiga vägen.
Jag skrek lyckligt, hela tiden.

1 sep, 2013 16:32

Queen Boo
Elev

Avatar


Vad fan håller hon på med? Är hon inte klok? ''Vi kommer dö!'' skrek jag högt. Jag försökte ta tag i ratten och vrida den.

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 16:34

Borttagen

Avatar


Jag skrattade.
Bilen landade tillslut. Jag gick ut och tog bild på bilen. Den var helt paj.
- Så här brukar jag göra när jag blir arg eller ledsen, förklarade jag för Selena.
- Man får värsta kicken efter de första två gångerna. Kolla, tog bild på bilen!

1 sep, 2013 16:55

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag klev ur bilen. "Du är helt sjuk. Jag skulle ha gått till James" sa jag och gick därifrån.

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


Jag blev ledsen.
- JAG SA JU DET, DU BRYR DIG VISST BARA OM JAMES! skrek jag mot Selenas ryggtavla och satte mig sedan i bilen.
- Du är så jävla låg! snyftade jag när jag körde förbi Selena.

Jag körde in till stan, där jag fick syn på Selenas förra kille.
- Du är också låg, fräste jag åt honom.
Han såg förvirrat efter mig.

1 sep, 2013 17:05

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gick vidare. Så smsade jag Roxanne: nu gör jag det, du är galen! jag ska be om att få byta rum. En bil stannade bredvid mig. "Behöver du skjuts?" Frågade James. Jag nickade och klev in i bilen. När vi åkte genom stan fick jag syn på Austin. Han vinkade. Jag försökte komma på något för att göra honom svartsjuk. "Är det din expojkvän? Som hånglade med en annan tjej?" Jag nickade. " och du vill glra honom svartsjuk? " fortsatte James. Jag nickade igen. James stannade bilen, lutade sig mot mig och kysste mig.

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 17:16

Borttagen

Avatar


Jag satte mig på ett kafé och såg sedan James och Selena kyssas. Jag log elakt och svarade på smset:

Gör det då. Har du berättat för James att du och Zeb är på G förresten?

Sedan hoppades jag innerligt på att James skulle se.

1 sep, 2013 17:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag läste smset.jättekul, Zeb och jag är bara vänner svarade jag. Jag fick syn på henne på ett fik och gav henne fingret. James startade bilen och vi åkte mot skolan.

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 17:40

1 2 3 ... 34 35 36 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.