STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
( Din tur på det andra rollet!)
" Låt bli mig!" Sa jag och gick förbi henne
22 aug, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
''förlåt'' ropade jag och började gråta
23 aug, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
23 aug, 2013 18:31
|
|
Borttagen
|
''NEJ!'' sa jag ''vad får dig att tro det?''
23 aug, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
" Vad händer med dig då?!" Fräste jag
23 aug, 2013 18:40
|
|
Borttagen
|
''jag vet inte!!!'' sa jag och började gråta jättemycket! jag gömde ansiktet i händerna
23 aug, 2013 18:44
|
|
Borttagen
|
" Säg som det är!" Sa jag
Alla människor på stan glodde på oss
23 aug, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
''j,jag v,vet inte vad s,som h,änder m,med m,mig!'' snyftade jag
23 aug, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
" Klart du vet!" Fräste jag och gick långsamt iväg
23 aug, 2013 18:48
|
|
Borttagen
|
''nej det vet jag inte'' skrek jag oskyldigt efter honom
23 aug, 2013 18:50
|
Du får inte svara på den här tråden.