Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh jag drömde att jag började skolan och 2 personer som jag verkligen hatar ogillar och redan har stått ut med i tre år, skulle gå i min klass......
19 aug, 2011 08:41 |
|
mellanrum
Elev |
19 aug, 2011 08:42 |
|
Alicedor
Elev |
19 aug, 2011 15:39 |
|
sten
Elev |
Jag drömde att jag träffade Ryan Ross inatt igen. Det gör jag ungefär alltid, det är über. Han var jättefin och sade "Hi
19 aug, 2011 15:45 |
|
Alicedor
Elev |
19 aug, 2011 15:52 |
|
MissMolly
Elev |
jag drömde att jag och *** kysstes ;o
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 21 aug, 2011 19:29 |
|
Alicedor
Elev |
25 aug, 2011 13:35 |
|
Flismos
Elev |
Inatt glömde jag att jag skulle ta av lakanet av sängen för det skulle tvättas, när jag vaknade låg lakarnet på golvet
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 aug, 2011 13:01 |
|
expelliarmus
Elev |
28 aug, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
^ Thats not good!
28 aug, 2011 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen