Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"ja,jag är klar,sa jag och kysste honom på munnen.
8 aug, 2013 01:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 01:09 |
|
Borttagen
|
jag viskade i hans öra
"jag börjar bli kåt igen,sa jag 8 aug, 2013 01:30 |
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att jucka henne så hårt jag bara kunde
8 aug, 2013 08:24 |
|
Borttagen
|
" Ska vi sluta nu?" Frågade jag
8 aug, 2013 10:27 |
|
Borttagen
|
visst sa jag och reste mig upp, ''kan vi göra samma sak varje kväll ?'' förresten, vill du bli i hop med mig , älskling? '' sa jag romantiskt
8 aug, 2013 10:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 10:43
|
|
Borttagen
|
" Gärna " Sa jag och började att klä på mig
8 aug, 2013 10:43 |
|
Borttagen
|
''kan vi göra samma sak varje kväll ?'' förresten, vill du bli i hop med mig , älskling? '' sa jag romantiskt
8 aug, 2013 10:44 |
|
Borttagen
|
" Mm " Sa jag och log
8 aug, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
jag hånglade en lång stund med henne och sa sedan ''vill du sova med mig i natt?''
8 aug, 2013 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen