Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 34 35 36 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"ja,jag är klar,sa jag och kysste honom på munnen.

8 aug, 2013 01:04

KajsaRC2001
Elev

Avatar


"Då går vi!" sa han. De gick tyst i de ödsliga korridorerna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m88mqqHhC81r107b8o1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2i2emI74B1qmdl2jo1_500.gif

8 aug, 2013 01:09

Borttagen

Avatar


jag viskade i hans öra

"jag börjar bli kåt igen,sa jag

8 aug, 2013 01:30

Borttagen

Avatar


Jag fortsatte att jucka henne så hårt jag bara kunde

8 aug, 2013 08:24

Borttagen

Avatar


" Ska vi sluta nu?" Frågade jag

8 aug, 2013 10:27

Borttagen

Avatar


visst sa jag och reste mig upp, ''kan vi göra samma sak varje kväll ?'' förresten, vill du bli i hop med mig , älskling? '' sa jag romantiskt

8 aug, 2013 10:43

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 10:43
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


" Gärna " Sa jag och började att klä på mig

8 aug, 2013 10:43

Borttagen

Avatar


''kan vi göra samma sak varje kväll ?'' förresten, vill du bli i hop med mig , älskling? '' sa jag romantiskt

8 aug, 2013 10:44

Borttagen

Avatar


" Mm " Sa jag och log

8 aug, 2013 10:46

Borttagen

Avatar


jag hånglade en lång stund med henne och sa sedan ''vill du sova med mig i natt?''

8 aug, 2013 10:47

1 2 3 ... 34 35 36 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.