Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
me.
Elev |
JAG VILL SPELA HERMIONE :3 4 sep, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat spela Ginny tror jag
4 sep, 2012 12:02 |
|
Viethina
Elev |
Säger Hermione då hon har en huvudroll. Btw skulle det vara kul!
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 4 sep, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Draco ftw
4 sep, 2012 22:49 |
|
Lurad
Elev |
Luna ♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 6 sep, 2012 15:15 |
|
UIFmoa
Elev |
6 sep, 2012 15:25 |
|
Carneol
Elev |
Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske!
6 sep, 2012 15:27 |
|
UIFmoa
Elev |
Skrivet av Carneol: Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske! Jag läste fel så jag trodde det stod att du nog passade bäst som Bellatrix för att du är ond! Haha
6 sep, 2012 15:28 |
|
Carneol
Elev |
Skrivet av UIFmoa: Skrivet av Carneol: Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske! Jag läste fel så jag trodde det stod att du nog passade bäst som Bellatrix för att du är ond! Haha Haha, det är jag nog också 6 sep, 2012 15:57 |
|
emmasagman
Elev |
luna
♥3 7 sep, 2012 09:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen