PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Det är flera år sedan. Jag var här med min mor" mumlar hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
"Varför i hela Styx har du varit här?" undrar Meia.
2 jul, 2013 19:06 |
|
amanda1104
Elev |
"Är det där så smart att säga när vi står bredvid floden?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte den som tänker före jag handlar, och det vet du", svarar Meia. "Det är klart att den inte var smart! Men i alla fall, varför har du varit här?"
2 jul, 2013 19:09 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag vet inte." Aily ser sig omkring.
"Titta där!" utbrister hon. En man kommer åkandes mot dom på floden. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
"Jaha..." muttrar Meia.
2 jul, 2013 19:12 |
|
amanda1104
Elev |
"Vad är det?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jul, 2013 13:26 |
|
Borttagen
|
"Ingenting, ingenting alls."
3 jul, 2013 15:11 |
|
amanda1104
Elev |
Mannen stannar båten framför dom.
"Karon" säger Aily. Hon kom just ihåg vad han heter. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jul, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
"Karon vadå, sa du?"
3 jul, 2013 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen