Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Vad har du gjort för fel?. inget!''
jag är jättecoolig älska mig plz 5 mar, 2013 14:25 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Får jag vara med?
Hej! 13 mar, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Lolliga Lovegood: visst. Skriv din mallFår jag vara med? jag är jättecoolig älska mig plz 14 mar, 2013 09:29 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Namn: Dawna Whiner
Smeknamn: Dawn Årskurs: 1 Utseende: Midjelångt svart hår, blå ögon, ca 1,30 lång. Elevhem: Ravenclaw Favoritämne: Flygning Personlighet: Snäll, rätt blyg, är en plugg häst. Kärlek: Ingen Trollstav: 14 tum, ask, fenixfjäder. Övrigt: Älskar djur och dom flästa djuren älskar henne. (Tjej föresten) -------------------------- blir det bra? Hej! 25 mar, 2013 12:30 |
|
Shapiro
Elev |
((Jag tycker det ser bra ut.))
Four score and seven years ago... 26 mar, 2013 09:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Helt ok. Skriver upp dig sen
jag är jättecoolig älska mig plz 26 mar, 2013 19:11 |
|
Shapiro
Elev |
((jag fortsäter rollet då))
"Jag gjorde ju engorgio på den där killen. Men... äsch, jag är skit tröt. Jag går och lägger mig." Jag vände mig från henne och började gå. Four score and seven years ago... 28 mar, 2013 08:58 |
|
Queen Boo
Elev |
''Godnatt'' säger jag surt. Jag vänder mig om och går jag också.
jag är jättecoolig älska mig plz 29 mar, 2013 07:36 |
|
ginny 23
Elev |
29 mar, 2013 08:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kommer fram till uppehållsrummet och går in. Där inne får jag syn på en av min brorsas kompisar, men kan inte se Adrian. (min bror)
jag är jättecoolig älska mig plz 29 mar, 2013 08:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen