Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar ut genom fönstret och böjar springa mot skogen.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mig ner
27 feb, 2013 19:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får snabbt vittring på en hjorthjord, och springer mot lukten.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag sluter ögonen
27 feb, 2013 19:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ser hjorden och rusar in i den, på väg mot en gammal hjort, som ramlat. Trots att jag är hungrig så vägrar jag ddöa djur som ha mycket kvar av livet. Jag knäcker snabbt djurets nacke och börjar dricka
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag reser mig upp, tar av mig kläderna, lägger i tvätten och tar med mig ett nattlinne, jag går sen in i duschen
27 feb, 2013 20:04 |
|
Queen Boo
Elev |
När jag inte är törstig längre springer jag tillbaka mot Bellas hus.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag tar schampo i håret
27 feb, 2013 20:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klättrar in genom hennes fönster, men hon är inte i sitt rum, så jag sätter mig på sängen och väntar.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Jag tar på mig linnet och går ut
27 feb, 2013 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen