Vad BORDE du göra just nu?
Forum > Off Topic > Vad BORDE du göra just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Sova, men HIMYM är ju så mycket bättre
"May the force be equal to mass times acceleration" 6 feb, 2013 22:05 |
|
DarkBells
Elev |
6 feb, 2013 22:07 |
|
soratanaka
Elev |
Skolarbete & skriva klart prompts. Men men.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 feb, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
Byta lakan i sängen. xD LoL
6 feb, 2013 22:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Logga ut, borsta tänderna, fläta håret och sova ♥ Natti natti!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 feb, 2013 22:43 |
|
Pixie
Elev |
6 feb, 2013 22:46 |
|
Borttagen
|
alltså sova, jag är jättetrött. men jag orkar inte
6 feb, 2013 22:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Sova xD
Men har en jädra mensvärk D: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 feb, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2013 23:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Tack ♥ Det suger D: och blir så hungrig och sugen att jag dör....typ iaf "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 feb, 2013 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen