NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack Li! Har skrivit till 5000 nu i alla fall, Men i morgon ska jag försöka ta ett ordentligt ryck, jag hoppas kunna ligga någon dag före!
Jag älskar din kladdkaka, jag använder alltid ditt recept när jag gör kladdkaka själv! 3 nov, 2012 20:17 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller. Det är verkligen det! Herregud. Min NaNo nästa år ska handla om äktenskapet mellan en burk keso och en avokado. Jag ser fram emot att läsa den. Ska heta 50 shades of green HAHAHAHA. Du är störd. 3 nov, 2012 20:21 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller. Det är verkligen det! Herregud. Min NaNo nästa år ska handla om äktenskapet mellan en burk keso och en avokado. Jag ser fram emot att läsa den. Ska heta 50 shades of green HAHAHAHA. Du är störd. Love you too asså!
3 nov, 2012 20:31 |
|
Tvilling
Elev |
Jag börjar gilla min story mer och mer
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 20:36 |
|
Pigilinis
Elev |
Oj juste jag hade helt glömt bort det men jag får börja planera min berättelse nu och skriva snart.....
3 nov, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
jaa! Kommit över 5000 idag!
Li skulle man kunna få ta del av detta fantastiska kladdkakerecept? 3 nov, 2012 20:38 |
|
Eilonwy
Elev |
Äntligen dök tråden upp utan att jag behövde leta!! *jag är lat*
Hur långt har ni kommit? Jag nådde just 15 000 ord, men jag prioriterar kvantitet före kvalitét något EXTREMT. Bara handlingen är nanoflummig; jag skriver om en flicka som ska gå och lägga sig en kväll när hennes killkompis plötsligt knackar på dörren och drar iväg med henne till en båt, och de upplever en jävla massa äventyr. Vad skriver ni om? Even the darkest night will end and the sun will rise 3 nov, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Eilonwy: Äntligen dök tråden upp utan att jag behövde leta!! *jag är lat* Hur långt har ni kommit? Jag nådde just 15 000 ord, men jag prioriterar kvantitet före kvalitét något EXTREMT. Bara handlingen är nanoflummig; jag skriver om en flicka som ska gå och lägga sig en kväll när hennes killkompis plötsligt knackar på dörren och drar iväg med henne till en båt, och de upplever en jävla massa äventyr. Vad skriver ni om? Oj, 15 000?! Vad folk är snabba.... Själv är jag på 3754, måste komma över 5000 idag.... Min är i alla fall en fantasyberättelse, den handlar typ om ett slutet kungadöme där magin håller på att dö ut och blablabla. Lite svårt att förklara bara såhär, jag vet knappt själv ännu 3 nov, 2012 21:20 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Eilonwy: Äntligen dök tråden upp utan att jag behövde leta!! *jag är lat* Hur långt har ni kommit? Jag nådde just 15 000 ord, men jag prioriterar kvantitet före kvalitét något EXTREMT. Bara handlingen är nanoflummig; jag skriver om en flicka som ska gå och lägga sig en kväll när hennes killkompis plötsligt knackar på dörren och drar iväg med henne till en båt, och de upplever en jävla massa äventyr. Vad skriver ni om? Oj, 15 000?! Vad folk är snabba.... Själv är jag på 3754, måste komma över 5000 idag.... Min är i alla fall en fantasyberättelse, den handlar typ om ett slutet kungadöme där magin håller på att dö ut och blablabla. Lite svårt att förklara bara såhär, jag vet knappt själv ännu Men åh, jag märker fortfarande på det lilla jag vet om andras berättelser att ALLA har bättre handlingar än jag har, så jag tror nog att det jämnar ut sig? Even the darkest night will end and the sun will rise 3 nov, 2012 21:29 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
15000? :O kan ni dela med er av era ord till mig eheheh
jag skriver om en tjej som är typ från en annan värld (wo0oo0oo0 ~~) och när folk där fyller tretton så får de två människor från vår värld som är soulmates och så ska de se till att de blir tillsammans. så hon kan göra så att tåg blir försenade, gömma någons nycklar osv för att de ska bli tillsammans, men också förstöra alla tidigare förhållanden som är med "fel" person. yeah och så blir hon kär i killen hon ska para ihop med en annan tjej. 8DDDDDD
3 nov, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen