Lily~James - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skriver typ en kvart nu, och så mycket jag kan imorgon. Jag kanske ska till sjukhuset då, jag vet inte när så jag kanske inte kan skriva igen förrän imorgon kväll
Hursomhelst tänkte jag berätta att jag på fyra ställen slängt in en låt i novellen. Eller en har jag ju nyss lagt ut - men de andra tre har jag planerat var jag ska lägga in de. Hursomhelst lyssna gärna på de medan ni läser tillhörande kapitel för de passar till och jag har omsorgsfullt valt ut dem Jag har en av mina sällsynta skrivkramper. Då kan man bara hoppa fram lite och ''fylla i mellanrummet'' sen. Förrän jag vet inte vad jag ska skriva på typ ett och ett halvt år. Jag tänker bäst när jag inte tänker, alltså när jag sover, så jag kommer väl på det imorgon. 19 aug, 2012 21:27 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 11:18 |
|
Borttagen
|
Bara så du inte missar det, Ginny!!!! så har jag redan lagt ut en låt som hörde till bröllopet. Hoppa tillbaka lite så får du länken.
Jag har lite skrivkramp hur jag ska fortsätta på 1979, så jag hoppade fram till 1981 och skrev lite brev. Om ni vill skulle ni kunna få läsa de, jag menar, ni vet ju vad som kommer hända så det avslöjar ju ingenting xD Jag lägger de som spoilers. Men jag tar inte alla samtidigt, jag lägger ett i taget. Brev från Remus till Severus, några dagar efter 31 oktober 1981; Spoiler: Tryck här för att visa! 20 aug, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
bra brev men när kommer meeeer?????
20 aug, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Jättebra brev!
20 aug, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag tar en liten paus nu. Sista sommarlovsdagen imorgon och sedan första skoldagan.
I will be back at Friday. 20 aug, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
oollrajt
20 aug, 2012 21:29 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Fint brev♥
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 aug, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
åh jag menade såklart FREDAG! Men nu sitter jag med mac&cheese här och regnet öser ner, jag kanske skriver några rader
22 aug, 2012 14:20 |
|
VattenBlå
Elev |
22 aug, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen