Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 34 35 36 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Patronuslight
Elev

Avatar


Skrivet av Hp Luna:
Skrivet av Patronuslight:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte.... Kanske där Bellatrix dör. Hon förtjänade att dö!!!!! Mohahahahaha!!!!!!! Hon dödade Dobby!!!!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Håller med! R.I.P Dobby! ♥


EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

2 jul, 2012 12:25

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Potato:
Majis håller också med dig!

Vad håller jag med om?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jul, 2012 13:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Potato:
Majis håller också med dig!

Vad håller jag med om?


Tror hen menade att hen också håller med dig:

2 jul, 2012 15:35

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


1 och 5 på vilket ämne

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

2 jul, 2012 15:41

Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 3 kl. 10:47
Antal ändringar: 1

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Potato:
Majis håller också med dig!

Vad håller jag med om?


Tror hen menade att hen också håller med dig:

Jamen oh xD Så trög jag är... Haha!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jul, 2012 15:41

Borttagen

Avatar




Dagens fråga 2/7:

Vad tar du med dig till en Quidditchmatch på Hogwarts?

1: En bok så jag har något annat att göra. Jag gillar inte Quidditch.
2: En sådan där stor rytande lejonhatt som Luna har. (om du är i Gryffindor) en stor ormhatt som väser (om du är i Slytherin) En stor grävlinghatt som *hur grävlingar nu låter*(om du är i Hufflepuff) En stor örnhatt som *hur örnar nu låter* ( om du är i Rawenclaw)
3: En flagga med mitt elevhems färger på.
4: En trollstav så jag kan förhäxa motståndarna när mitt elevhemslag spelar. Moahahahaha!


2 jul, 2012 15:56

Borttagen

Avatar


3 troligen eller 4

2 jul, 2012 15:57

amanda1104
Elev

Avatar


3 eller 2

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

2 jul, 2012 15:57

Borttagen

Avatar


Jag skulle nog ta 3

2 jul, 2012 15:58

Majis
Elev

Avatar


2 ofc!!!! Vad coolt att vara utklädd till et djur och så kanske jag kan bli lika cool som Luna... I alla fall närmare hennes coolhetsgrad i den hatten xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jul, 2012 16:15

1 2 3 ... 34 35 36 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.