Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patronuslight
Elev |
2 jul, 2012 12:25 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 jul, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 15:35 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
2 jul, 2012 15:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 3 kl. 10:47
|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror hen menade att hen också håller med dig: Jamen oh xD Så trög jag är... Haha! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 jul, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Dagens fråga 2/7: Vad tar du med dig till en Quidditchmatch på Hogwarts? 1: En bok så jag har något annat att göra. Jag gillar inte Quidditch. 2: En sådan där stor rytande lejonhatt som Luna har. (om du är i Gryffindor) en stor ormhatt som väser (om du är i Slytherin) En stor grävlinghatt som *hur grävlingar nu låter*(om du är i Hufflepuff) En stor örnhatt som *hur örnar nu låter* ( om du är i Rawenclaw) 3: En flagga med mitt elevhems färger på. 4: En trollstav så jag kan förhäxa motståndarna när mitt elevhemslag spelar. Moahahahaha! 2 jul, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
3 troligen eller 4
2 jul, 2012 15:57 |
|
amanda1104
Elev |
3 eller 2
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog ta 3
2 jul, 2012 15:58 |
|
Majis
Elev |
2 ofc!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 jul, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen