Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C;
23 aug, 2012 14:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! ~MY TUMBLR~ 23 aug, 2012 14:45 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) 23 aug, 2012 14:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) Nobelpriset är väl känt. Pippi Långstrump vet ju alla vem det är var de än bor också... Och kanske något mer? ~MY TUMBLR~ 23 aug, 2012 14:47 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) Nobelpriset är väl känt. Pippi Långstrump vet ju alla vem det är var de än bor också... Och kanske något mer? Jag har för mig att dragkedjan och lite andra coola saker är svenska, men det är det väl ingen som vet? 23 aug, 2012 14:48 |
|
LolFeelings
Elev |
23 aug, 2012 14:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) Nobelpriset är väl känt. Pippi Långstrump vet ju alla vem det är var de än bor också... Och kanske något mer? Jag har för mig att dragkedjan och lite andra coola saker är svenska, men det är det väl ingen som vet? Minecraft är enligt min bror svenskt. 23 aug, 2012 14:55 |
|
Clementin
Elev |
^Just det, det glömde jag!
23 aug, 2012 14:55 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) Nobelpriset är väl känt. Pippi Långstrump vet ju alla vem det är var de än bor också... Och kanske något mer? Jag har för mig att dragkedjan och lite andra coola saker är svenska, men det är det väl ingen som vet? Minecraft är enligt min bror svenskt. Just det ja. Och är inte Spotify det också? ~MY TUMBLR~ 23 aug, 2012 14:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Det skulle vara kul om Sverige för en gångs skull blev kända för en film. C; Det håller jag med dig om! Finns det egentligen något vi är kända för, förutom typ Nobelpriset? (Om ens det är känt...) Nobelpriset är väl känt. Pippi Långstrump vet ju alla vem det är var de än bor också... Och kanske något mer? Jag har för mig att dragkedjan och lite andra coola saker är svenska, men det är det väl ingen som vet? Minecraft är enligt min bror svenskt. Just det ja. Och är inte Spotify det också? Japp. 23 aug, 2012 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen