Lily Potter-Livet bakom bröderna.
Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Synd
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 sep, 2012 15:24 |
|
Emma Granger
Elev |
Hehe! NEW CHAPTER!
Chapter 30 - Föräldrar. "Lily, lägg av med ditt snack", alla verkade vara sura. Även Eric. "Vaddå för snack?", sa jag och tittade på honom. "Allt ditt snack om bäst, skolan och livet. Lev bara Lily", suckade Eric och jag tittade på honom. "Vad vill du?", frågade jag lätt argt. Han borde inte vara så här. "Slippa dig", svarade han och jag gick. "Lily, Lily, förlåt!", hörde jag bakom mig men jag fattade inte varför han sa så. Pulsen slog hårt och det gjorde ont. Jag hatade honom. Men gillade honom fortfarande. "Lily!", ropade Hugo. Oskyldigt glad. Likt Hugo. "Hej", svarade jag. "Åh! Lily! Som jag letat efter dig!", flåsar Hugo när han kom fram. "Varför?", frågade jag frånvarande. Hugo höjde diskret på ögonbrynen. "För du är min kusin? Om du inte märkt det?", lade han till. Jag suckade. "Jag vet att jag är din kusin även fast vi har olika efternamn. Men det måste väl finnas andra skäl till att du letade efter mig. Eller?", frågade jag misstänksamt. Hugo kollade sig diskret omkring. "Okej, okej, okej!!! Jag har bråkat med Veronica!", sa Hugo. "Där kom det!", svarade jag glatt. "Va?", frågade Hugo och spände ögonen i mig. Opps. Avslöjad. "Emm, Veronica och jag har pratat..". "Veronica bara håller på!", avbröt Hugo. "Där kom det, Hugo!? Vad håller du på med? Jag ska i alla fall iväg nu!", säger jag och skyndar mig mot Försvar Mot Svartkonster salen. Men när jag kommer in får jag en överraskning. För där inne står mamma, pappa, Hermione och Ron! "Pappa?", frågade jag. Pappa nickade. Mamma, Hermione och Ron vände sig imot mig. "Hejsan Lily!", log dem. Jag var förvirrad. Jag satte mig ner bredvid Matilda Fame i Ravenclaw. Snart kom alla andra. "Goddag. Ravenclaware och Gryffindor elever", sa Pappa. "Jag är Professor Potter. Inget annat", log papp... Professor Potter. Ärsch. Jag säger pappa i alla fall. Han skrev sitt namn på tavlan. "Detta är mina medhjälpare, Mrs Ginny Potter", började pappa. Mamma log mot klassen. "Mr Ron Weasley". Ron log stort mot alla och kastade en blick på Hugo. "Och sist men inte minst, Mrs Hermione Weasley". Hermione log glatt mot alla och katade också en blick på Hugo. "Vi kommer hålla eran lektion några lektioner", sa pappa. Alla blev jätte glada. Inklusive jag. Mer? Trött tjej <333 28 sep, 2012 17:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 07:47
|
|
Clara Darkin
Elev |
MER!
![]()
28 sep, 2012 17:28 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Clara Darkin: MER! Kände för att Lily skulle säga det för skojj skull! Haha, ja. Det blir lite Random, tacka Majis! Trött tjej <333 28 sep, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Asbra!!!
28 sep, 2012 20:45 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asbra!!! Tack så jätte mycket! ♥ Trött tjej <333 29 sep, 2012 07:47 |
|
Lida
Elev |
Redigt awesome kapitel
29 sep, 2012 18:05 |
|
Emma Granger
Elev |
Trött tjej <333 29 sep, 2012 18:33 |
|
Lida
Elev |
29 sep, 2012 18:40 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Clara Darkin: MER! Kände för att Lily skulle säga det för skojj skull! Haha, ja. Det blir lite Random, tacka Majis! Vänta lite nu... Tacka mig? O.O Det var ju du som skrev det! xD Men jag känner mig extremt trög som glömt att Harry var lärare där xD Haha Men jättebra kapitel och RON VAR MED!!!!!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 sep, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen