myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Jag såg att det öppnade imorgon nu
DAY 3 Day 3's spots have already been filled for the day. Day 4's slots will open on Monday between 3PM and 7PM England time. Så då kommer jag ha tid att hjälpa imorgon ^^ ![]() ![]()
29 jan, 2012 12:54 |
|
Anapneo
Elev |
vad är klockan i sverige då? Typ mellan 16 och 20 eller?
Alltså jag är så arg... skrev imperius, the imperius curse och en massa annat, och så var det IMPERIO. arg tjej som fick 3 och en halv timmes sömn på grund utav det här :C
29 jan, 2012 16:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Vad är 3 PM (15) i svensk tid?
speech! 29 jan, 2012 17:22 |
|
kya
Elev |
^
Fyra på eftermiddagen Skrivet av Anapneo: vad är klockan i sverige då? Typ mellan 16 och 20 eller? Alltså jag är så arg... skrev imperius, the imperius curse och en massa annat, och så var det IMPERIO. arg tjej som fick 3 och en halv timmes sömn på grund utav det här :C Japp, det stämmer jag är helt säker på den här tiden eftersom jag ä halv engelsk och van vid tiderna där c: ![]() ![]()
29 jan, 2012 17:22 |
|
Anapneo
Elev |
29 jan, 2012 17:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Ja, började bli lite rädd där xD
speech! 29 jan, 2012 17:29 |
|
kya
Elev |
Som jag skrev förut så står det att man kommer få chansen att ge sitt elevhem poäng, men det står att man inte kommer bli sorterad? Jag fattar inte ._.
![]() ![]()
29 jan, 2012 17:30 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Man får välja elevhem själv
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 29 jan, 2012 17:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
29 jan, 2012 17:33 |
|
kya
Elev |
^
^ Ahaaaaa, jag tänkte inte alls på att den möjligheten fanns x) Då ska jag förbereda mig genom att göra en massa elevhemstest så jag blir säker (även fast jag är typ 99.9% säker på Slytherin), fast mitt favorit test är nog ändå den här ![]() ![]()
29 jan, 2012 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen