vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
än så länge har jag:
Mjölk Havregryn munk rågmjöl oxbuljong grodlår ägg smör lutfisk kräfta kofta spya grillkrydda lök burkskinka entrecóte granbarr apelsin parmesanost björnbär rostad marshmallow choklad big mac chokladmousee räka korv coca cola vitpeppar säl pesto sten äppeljuice dillchips tyg
3 feb, 2012 15:19 |
|
Angelina
Elev |
Tuschpenna
14% tycker om den här smaken! Mandarin 85% tycker om den här smaken! Oliv 41% tycker om den här smaken! Rågmjöl 17% tycker om den här smaken! Tomatpuré 38% tycker om den här smaken!
The Hunger Games <3
3 feb, 2012 18:27 |
|
SagaS
Elev |
3 feb, 2012 21:46 |
|
Draken Norbert
Elev |
3 feb, 2012 22:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Varför får jag aldrig något gott?
speech! 3 feb, 2012 23:50 |
|
Fang
Elev |
Fläder 70% tycker om den här smaken! Halstablett 84% tycker om den här smaken! Oxbuljong 37% tycker om den här smaken! Hallonsoda 94% tycker om den här smaken! Pizzakrydda 81% tycker om den här smaken! 4 feb, 2012 08:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ HALLONSODA!!!♥♥♥♥♥♥♥
speech! 4 feb, 2012 09:05 |
|
Cindy
Elev |
Sushi=blä 42% tycker om den här smaken! Isbergssallad=blä (jag vet inte vad det är...) 73% tycker om den här smaken! Coca-cola=blääääääääääää 87% tycker om den här smaken! Honung=gott 88% tycker om den här smaken! Chili=blä 45% tycker om den här smaken!
4 feb, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Lime
91% tycker om den här smaken! Viltskav 30% tycker om den här smaken! Sprite 88% tycker om den här smaken! Banan 69% tycker om den här smaken! Smör 50% tycker om den här smaken! Inga goda </3 4 feb, 2012 10:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Pasta 94% tycker om den här smaken! Nagellack 27% tycker om den här smaken! Muffinsmet 98% tycker om den här smaken! Persika 89% tycker om den här smaken! Fasan 25% tycker om den här smaken! PASTA! MUFFINSMET! PERSIKA!♥♥♥♥♥♥♥ speech! 4 feb, 2012 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen