@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
35000 inlägg!
1 apr, 2012 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
Borås byter namn – till boras.com.
– Efter 1906 års stavningsreform så ändrade Hälsingborg sitt namn till Helsingborg 1912, nu 100 år senare vill vi ta det ett steg längre, och vi måste finnas med i den virtuella världen, så boras.com blir nu stadens nya namn, säger kommunstyrelsens ordförande Ulf Olsson. Vägskyltar vid infarterna till Borås har redan börjat bytas ut. Den första finns redan på plats vid Borås södra infart utmed riksväg 41. – Det är klart att vi kommer att få svara på många frågor, men jag är övertygad om att Borås, eller boras, är moget för ett namnbyte, säger Ulf Olsson. jag tittade på alla aprilskämten i tidningarna på Aftonbladet, detta var BT's (Borås Tidnings) aprilskämt. ._. 1 apr, 2012 17:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2012 17:01 |
|
Fang
Elev |
Tänker jag fel eller räknar du en nolla fel?
1 apr, 2012 17:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fang: Tänker jag fel eller räknar du en nolla fel? Du tänker fel och jag räknar en nolla fel "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också.
1 apr, 2012 17:10 |
|
J00KERN
Elev |
1 apr, 2012 17:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
1 apr, 2012 17:12 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också. Jag! ![]()
1 apr, 2012 17:19 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Alice...: Skrivet av Katla: Skrivet av Alice...: Skrivet av Katla: Är det fel att jag shippar mlp? I can't help it, I've got at least one otp in every fandom.. Doctor Whooves/Twilight Sparkle forever, though They're just so cutsie vilka avsnitt är doctor whooves med i? OwO Han är bara med i bakgrunden, men jag följer två st. ask Doctor Whooves-tumblrs, och där shippar jag dem. Hardcore. Discorded Whooves är freaking awesome ♥ Och han har bjudit Twilight till pony prom.. wahaha men vilka är han med i bakrunden på då? och kan du länka tumblrna? Åh, i ganska många! Han är en vanlig bakgrundsponny som dyker upp då och då! Han är oftast en earth pony, men i Sonic Rainboom var han pegasus, där han även pratade en sekund. I Call of the Cutie var han också med och pratade lite mer, i The Super Speedy Cider Squeezy 6000 snurrade han på timglaset för att starta tävlingen (och han hade slips på sig haha).. Annars har han väl bara varit med i bakgrunden antar jag. http://askdiscordwhooves.tumblr.com/ Fast Discorded Whooves är ganska sur, då han är Discorded. Den andra har jag tappat bort haha herregud vad jag känner mig fånigt nördig. det är till och med fanon. whatever. ponies are awesome. haha att du kan det där utantill XD tackar så mycket
1 apr, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen