Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3498 3499 3500 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
My
Hahahha! Ja det var ju awesome.
Jag har varit på ett par träffar i stockholm. De har fått höra en del efteråt.

Vingar, mer säger jag inte.

Åh vad härligt, vad ska ni sy?
Du sa att du skulle ha klänning, är det en Bellatrix vi ska träffa?

Vilken dag skulle vi ha kostymerna?


... Jag tänkte sy en klänning och bara ha på mig. ehehehe
Jag klär nog ut mig till random hoggy-elev. e___e
OH I KNOW
om man skulle klä ut sig till husalf? owo

18 jun, 2012 23:58

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


... Jag tänkte sy en klänning och bara ha på mig. ehehehe
Jag klär nog ut mig till random hoggy-elev. e___e
OH I KNOW
om man skulle klä ut sig till husalf? owo

Haha oh du skulle vara den sötaste husalfen någonsin!

19 jun, 2012 00:04

Borttagen

Avatar


Alex
Aaaaw, tack. :3
Då måste jag först köpa hudfärgade strumpbyxor. Kan nog passa till klänningen också. owo
(Lixom, jag tänker inte gå runt med något som är apkort utan något under. Jag tänkte riva lite i en stor gammal pappa-tshirt och typ smutsa ner den lite eller nått. XD)

19 jun, 2012 00:08

DeathDownAlex
Elev

Avatar


My
Hahah ja det är nog bäst så.

That would be awesome.
Annars är ju random haggy elev också coolt.

Kan jag räkna med att du vill vara med och vlogga?

19 jun, 2012 00:16

Borttagen

Avatar


Alex

Fast jag har bara en halsduk och en tjocktröja... (Och en trollstav ofc) Det är nog lite varmt.

Hur? Ska du ha en egen vlogg eller? C:

19 jun, 2012 00:19

DeathDownAlex
Elev

Avatar


My (Vad är poängen när det bara är vi som pratar ^^)

Hmmm. Jo det är nog lite varmt.
Jag tycker att husalf är en helt underbar idé.

Vad menar du med det? Är det andra som ska vlogga?
Jag tänkte bara filma en massa och lägga upp det på kanalen. Så att de som inte kan vara där och titta kan ta del av det lite.

19 jun, 2012 00:22

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


mähähähähähähähähähähää!!!! 8DD
Jag har haft en dålig dag.
Nu känner jag för att sova.
Kanske det blir en bra dag imorgon? :'>

speech!

19 jun, 2012 00:23

Borttagen

Avatar


Alex

Folk kan alltid komma när som helst... Men mest för att jag gillar att skriva "Alex". owo

Husalf it is!

Jag misstänker att det blir en klassisk konventvlogg från Li, Erfa och Eriskay. :3 (WOOP WOOP FÖR DET!)

19 jun, 2012 00:35

MizzNina
Elev

Avatar


InspiredPsycho

Jag är inte säker på om jag genast ska rusa upp till Gimo och trösta (not that it would help). Eller om jag ska bli Riktigt, riktigt, riktigt, riktigt Förbannad!!!

Sluta, Alice. Sluta tro att ingen bryr sig om dig. Sluta få de tankarna.

Jag vet de går inte att radera bara sådär. Been there done that.

Och sluta skriva såndana saker som kommer få mig att trippa runt på alla sidor på nätet i jakt efter dig, i pur rädsla att aldrig nånsin få prata med dig igen.

It makes me sad.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 05:55

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag satt uppe här till två på natten, ingen märkte mig x'>

speech!

19 jun, 2012 09:25

1 2 3 ... 3498 3499 3500 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.