The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: klart du är ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: va nej, de skulle du inte gjort Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ naw tack lr något ♥ VISST ÄR JAG DUKTIG!? XD ![]()
18 jun, 2012 19:01 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Ja, det händer ju ibland det också. ^^Skrivet av AlexZz: klart du är ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: va nej, de skulle du inte gjort Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ naw tack lr något ♥ VISST ÄR JAG DUKTIG!? XD . .
18 jun, 2012 19:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha aa ^^Skrivet av Cara Riddle: Ja, det händer ju ibland det också. ^^ Skrivet av AlexZz: klart du är ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: va nej, de skulle du inte gjort Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ naw tack lr något ♥ VISST ÄR JAG DUKTIG!? XD ![]()
18 jun, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Hejdå folk. Jag vet inte när jag kommer tillbaka, om jag kommer tillbaka. No one cares anyway. 18 jun, 2012 19:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
InspiredPsycho nu gör du mig orolig!! inte säga så! du får inte försvinna jag skulle bli jätte ledsen. du betyder för mkt för mig för att jag inte skulle bry mig! och om det är något uggla ♥
![]()
18 jun, 2012 19:41 |
|
AlexZz
Elev |
InspiredPsycho
Jag förstår, lite, hur det är. Jag fattar att du inte vill träffa någon. Men försvinn inte snälla du... . .
18 jun, 2012 20:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
FML SO HARD!!!!!!!!!!!! VARFÖR VAR MINA FÖRÄLDRAR TVUGNA ATT TA SVERIGE I FRÅN MIG???? FAAAAN
speech! 18 jun, 2012 21:07 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: FML SO HARD!!!!!!!!!!!! VARFÖR VAR MINA FÖRÄLDRAR TVUGNA ATT TA SVERIGE I FRÅN MIG???? FAAAAN Va?? Vad har hänt? De kan ju inte ha tagit ett helt land. Då borde jag ha märkt det. 18 jun, 2012 21:15 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
hej alla!!! talk to me saknar er. Har min lillebror här så (dvs hemma på permisition och bredvid mig) och lyssnar på pettsonsgård och krakel spektakel som gillar glass....
18 jun, 2012 21:28 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av AlvaRawenclaw: FML SO HARD!!!!!!!!!!!! VARFÖR VAR MINA FÖRÄLDRAR TVUGNA ATT TA SVERIGE I FRÅN MIG???? FAAAAN Va?? Vad har hänt? De kan ju inte ha tagit ett helt land. Då borde jag ha märkt det. förlåt, saknar bara allt med sverige :< jag bodde där 4 år. /: hade typ längtans-dag idag xd speech! 18 jun, 2012 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen