The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Jag har gett min mamma en mer lugn bild av fandomen. ^^ Jag sitter här och gör min kostym till felix. Så himla coolt. >.< 18 jun, 2012 10:32 |
|
Borttagen
|
Alex
Haha, okej. Men jag har haft F.I.S.A-skåneträff (mugglisträff) praktiskt taget hemma hos mig (I våra gårdars lokal). x'D Så... Ja. Hon vet hur vi är. owo Vad syr du? Jag ska iväg med Louise och köpa tyg idag sen ska vi syyyy. =D 18 jun, 2012 10:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Hahahha! Ja det var ju awesome. Jag har varit på ett par träffar i stockholm. De har fått höra en del efteråt. Vingar, mer säger jag inte. Åh vad härligt, vad ska ni sy? Du sa att du skulle ha klänning, är det en Bellatrix vi ska träffa? Vilken dag skulle vi ha kostymerna? 18 jun, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Jag hade ont i ögonen, men kunde inte somna tills klockan var fem eller så. Ni vet, när man för en gångs skull vill sova, men inte kan somna.
Till slut somnade jag. Hade fina drömmar, kan man nog säga. Lite random och så, men de var okej. Förutom några få delar kanske... Och så vaknar man till den här ruttna verkligheten. Jag skulle föredra att stanna kvar i drömmen. Wellwell. Since nobody cares, I'll go and read a book. ![]() 18 jun, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
3500 sidor
18 jun, 2012 15:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag är stolt över att jag överlevda dagen
![]()
18 jun, 2012 16:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ . .
18 jun, 2012 17:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
1. NEEEEEEEEEJ JAG SKREV ETT JÄTTELÅNGT INLÄGG OCH SÅ RÅKADE JAG TRYCKA BORT DET OCH ALLT FÖRSVANN
2. Hej! 3. Mitt internet funkar igen! 4. Jag älskar er! speech! 18 jun, 2012 18:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: va nej, de skulle du inte gjort Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ naw tack lr något ♥ ![]()
18 jun, 2012 18:50 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: va nej, de skulle du inte gjort Skrivet av Cara Riddle: Jag är stolt över att jag överlevda dagen Eh... ja, jag skulle brytt mig om inte jag skulle verka otroligt 'för mycket' då... ehh... x_x MEN jag är stolt över att du är inne nu :3 Du jobbade idag va? Du får vuxenpoäng för det. ♥ naw tack lr något ♥ VISST ÄR JAG DUKTIG!? XD . .
18 jun, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen