The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja jag tror jag gör det :s lr så dygnar jag och ser hur jag känner i morgon bitti
haha men det är ju tur xD haha annars vore det nog jobbigt ja men jag har ju inget bättre för mig och ja jag kan ju lika väl se vart man hittar alla extra grejer för jag orkar inte alltid leta upp dem själv xD ![]()
18 jun, 2012 02:00 |
|
Borttagen
|
Cara
Du väljer ^^ Yes ^^ Oh yes 18 jun, 2012 02:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha nej men vad vänlgit att jag får välja. sry att jag är så extremt tråkig just nu men jag är inte alls på humör
haha sen skall jag bara okra samla allt med xD haha vilekt är jobbigare men ajg har börjat göra en lista i alla fall ^^ ![]()
18 jun, 2012 02:11 |
|
Borttagen
|
Cara
Jag förstår det. I see. I see. 18 jun, 2012 02:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja men jag borde kanske prata med min mor *host* haha de samtalet vet jag direkt hur det kmr sluta
japp xD haha men jag har lsut att se hur länge jag orkar xD haha det är sjukt vad mkt tv-spel jag spelar helt plötsligt xD ![]()
18 jun, 2012 02:22 |
|
Borttagen
|
Cara
Jaså? Ibland blir det ju så 18 jun, 2012 02:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Alice ja det gick käpprätt åt helvete och ja nu vet jag inte ens vad jag skall göra
![]()
18 jun, 2012 03:27 |
|
Borttagen
|
Okey folket, nu... Får jag nog gå och lägga mig. o.o
Känner mig piggare än vad jag gjorde typ... 12 timmar sen. Eh, ja. God natt. ♥ (Kom på att när solen nästan har gått upp helt och man inte har somnat än är det nog dags XD) 18 jun, 2012 03:30 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aldrig i livet, jag gillar att skrämma den gamla tanten. x'D Hahah, ja så länge du fortfarande får åka så är det ju lungt. XD Då kan du ju alltid säga att alla potterheads är jättegalna. Inte för att vi INTE är det... 18 jun, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Aldrig i livet, jag gillar att skrämma den gamla tanten. x'D Hahah, ja så länge du fortfarande får åka så är det ju lungt. XD Då kan du ju alltid säga att alla potterheads är jättegalna. Inte för att vi INTE är det... Klart jag fortfarande får åka. Och eh, hon vet redan hur galna vi är. XD 18 jun, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen