The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha jag må säga att jag diggar din bror nu xD
vrf itne? lättaste sättet asså nej ajg kan inte göra sånt, känns inte bra att gå hem mitt i det kan jag så väl förstå! och de sårar än inte lika lätt och om de försvinner har du oftast inte kommit dem lika nära haha vad hittade du nu då?? xD ![]()
18 jun, 2012 01:14 |
|
Borttagen
|
Cara
Han var väldigt speciell tills han flyttade ut. Vet inte hur han blev senare, men antagligen är han fortfarande speciell Själv tycker jag att om det är första dagen så är det bra att dyka upp och visa att man trots allt försöker. Sen andra dagen kan du strunta i att gå dit eller nåt ^^ Precis! Det finns liksom, internet hela tiden och ja... Kärleken, alltså. Eller inte kärleken, men det var då jag och Andreas pratade, haha. Vi var ju hela dagen i Uppsala då, och jag har inte pratat med honom - jag vågar ju inte prata med nya människor jag träffar. Ralph blev räddningen, vi pratade om Red Dragon och Edward Norton. Så det är en kort sammanfattning hur Andreas blev kallad Ed Norton - jag har alltid lättare att kalla "nya" människor för andra namn, vet inte varför. (Det där med att inte ha pratat med honom kan bero på att det första jag hörde honom säga var "dig känner jag ju" och jag hade ingen aning om vem han var, det skrämde mig lite och du vet "dude, are you stalking me or something?"-känsla kom, haha) 18 jun, 2012 01:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha okej ^^
ja jo det är sant och ja men ja jag vet inte ja ibland är internet bra ^^ ja men det var ju bra att de faktiskt ledde till att du kunde prata med honom haha undra om det är så folk känner när du stalkar dem *host* ![]()
18 jun, 2012 01:22 |
|
Borttagen
|
Cara
^^ Jag kan förstå det, faktiskt :c Jag tycker att det är jobbigt överhuvudtaget att vara med folk och jobba med dem... jag kommer ihåg den hemska veckan på Dialect. -.- Klart att den är Det första jag sa direkt till honom, om honom var "Du, eller din skägg rättare sagt, påminner mig om honom (Edward Norton)" Han är nog den enda filmnörden i min omgivning jag känner... o__o Which is good of course. TYST. JAG HAR ALDRIG STALKAT NÅGON... O__O *host, host*... *host* 18 jun, 2012 01:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling aa drf funderar jag på att skita i det
haha aa xD ja men det är ju bra ^^ och det är ju coolt att likna en kändis haha nej vi säger så xD ![]()
18 jun, 2012 01:33 |
|
Borttagen
|
Cara
Det är ju så oftast.. man föredrar att jobba med något man gillar, och helst med folk som är okej. Likna en kändis *host* var väldigt överdrivet... XD Nope. Jag kan vara seg. (gissa tre gånger varför xD) 18 jun, 2012 01:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja så jag funderar på att bli sjuk i morgon
haha okej xD men på dig läst det som han var det xD antingen läser du, film, lr så pratar du med nån xD kan vara tumblr med xD ![]()
18 jun, 2012 01:39 |
|
Borttagen
|
Cara
Well, om du verkligen tycker det är bäst så ^^ Nja. Långt ifrån så där, men nu går vi inte in på det där. Jag menade skägget. Bara skägget. Och okej, han är blond också. Och när han ligger i sängen vänd med ryggen mot mig och pratar med Togald så ser ha lite ut som Edward Norton i Fight Club, haha. Nope. MAHJONG. Mohahaha. 18 jun, 2012 01:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling de är de jag inte vet :s men jag känner inte för att vara social alls :s och jag måste vara det om jag jobbar -.-
Hahaha se du hittade en massa likheter xD de är bara att leta efter dem xD haha ja de är ju klart xD att jag inte tänkte på det xD men det är lugnt jag ser fortfarande på Zelda och snart har jag väl spoilat hela spelet för mig xD ![]()
18 jun, 2012 01:47 |
|
Borttagen
|
Cara
Hm... men det är ju upp till dig. Hahahaha... ja. Jo *host* Men han är söt på sitt eget sätt ^^' Haha ^^ 18 jun, 2012 01:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen