The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: grattis till att du läste ut boken ^^Skrivet av Cara Riddle: Mr Darling haha det låter så fel xD haha men nej, inte tänka så! jag förstår att man inte alltid orkar bry sig, jag gör det väldigt sällan nu för tiden, men innerst inne tror jag du gör det! och klart du kommer lyckas, jag tror du kan lyckas med vad du vill ♥ ja det gör vi säkert Jag gick och la mig i sängen... men Bruce gick och duschade, så jag läste ut min bok medan han var borta. Jag misstänker dessutom att han lekte Batman en stund då det tog ett tag... Anyway. I'm back. ja men han msåte få leka Batman ibland nu när du tagit hans jobb ja jag märkte det ^^ ![]()
18 jun, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Cara
Yes. Ännu en poäng till Alice, som leder nu. Mohahaha. Under natten ska jag ta och läsa ut två smala böcker har jag tänkt! True that. True that. Stackaren. Men han får i alla fall dela säng med mig, inte alla som får det! Hittils, av det motsatta könet, har det bara varit tre personer under hela mitt liv, haha. 18 jun, 2012 00:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja duktig du är här får du en kaka *ger kaka*
ja läs du ut böckerna, jag försöker bestämma mig om jag skall jobba i morgon lr inte ja men då så, då kan han ju inte klaga haha bara för det måste jag ju undra hur många som är av samma kön, du delat säng med xD haha ![]()
18 jun, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Cara
KAKA! *förvandlas till Cookie Monster, som i min värld kallas Kookamonkah (jag kunde inte uttala hans namn när jag var liten, så jag sa alltid Kookamonkah, haha), och äter upp kakan* thank you, dear! Aha, är det imorgon du börjar jobba, eller? -.^ Nope Haha! Jadu... om familjen räknas (du vet, när man hälsar på någon och typ måste dela säng med farmor xD) så är det nog betydligt fler än män Such a shame. Men det var i alla fall tre fina pojkar jag delade säng med, kan man säga. 18 jun, 2012 00:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha omg jag diggade de namnet mer xD haha och always ♥
japp och jag är så otaggad och ja nu har jag ångest över det :s jag hatar att jag måste gå dit ja men precis Ja det är lite synd xD säger jag som typ aldrig släpper in killar i mitt sovrum eftersom då vet jag att det är mer seriöst och då kan jag bli sårad. ![]()
18 jun, 2012 00:44 |
|
Borttagen
|
Cara
KOOKAMONKAH, because Cookie Monster is too mainstream! Awh. Men det är kanske lika bra att gå dit första dagen, det kanske inte alls är så "farligt"? Tänk på mig, och fina Bruce, och Jason och Tom/Loki och Nikki! Oh yes! Det roliga med mig är att de aldrig har varit i mitt sovrum och sovit i min säng, haha. Nu när du skrev "i mitt sovrum" slog det mig -.^ Men just det där med att bli sårad. Jag har nog blivit... ja, jag bryr mig inte ifall det här med Andreas inte funkar. Funkar det så blir det ju såklart hur bra som helst, funkar inte det så är det bara att leva vidare. Jag har lärt mig att inte låta mig själv veta att jag kan älska personen otroligt mycket. Visst, bli kär osv. Men älska. Nej. 18 jun, 2012 00:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha aa verkligen xD
asså jag gjorde det här jobbet förra sommaren det är de som gör att jag inte vill göra det igen haha men de är så det skall vara men jag tror de kmr funka med dig och Andreas nja jag vet inte, jag har så svårt att lite på folk efter allt med Hampus :s så nu funderar jag på att skita i allt som ahr emd kärlek att göra och ja bara bli kär i kändisar ![]()
18 jun, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
Cara
Yep ^^ femåriga Alice var så badass redan då ;D Jaha... då var det ju lite värre :c Men försök ändå? Som Andreas säger, man vet inte förräns man försöker igen. Det kanske har förändrats Precis! xD Alla tror det. Värsta profeter, eller nåt. Haha. God. Jag har svårt att lita på folk överhuvudtaget, och nu särskilt efter det stora sveket av livets största kärlek, yeah you know, shit like that... Det tänkte jag också göra. And then I met him again. 18 jun, 2012 01:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling jag är inte förvånad alls xD
ja de är ju det haha klart de är xD nja jag vet inte, vissa litar jag på, men jag tror att det är för att jag känner att jag kan lita på vissa människor väldigt fort, andra kan det ta år på innan jag litar på haha bästa kärleken ![]()
18 jun, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
Cara
Det har vi i blodet Min bror, när han var liten, tände eld på fåtöljen där gammelfarmor satt... om inte mamma som märkte att någonting luktar rök vet jag inte om gammelfarmor skulle märka att det brinner, och om hon skulle göra någonting åt det. Så, som sagt, awesomeness + being badass ligger i blodet Men neej! Det får du inte göra! Försök. I värsta fall kan du ju gå hem tidigare och säga att du mår dåligt eller något? ^^ Jag litar mest på dem jag aldrig har träffat. Det kanske beror på att jag inte träffar dem varje dag och inte behöver stå ut med deras blickar när jag berättar om mina hemligheter osv... Nja. Alltså... ja, det där kan diskuteras. I februari när vi var på Genomfarten, var det väldigt tyst så där. Tills jag hittade en bild på Ralph i Guiness Rekordsbok. Den lilla händelsen förändrade allting *host* 18 jun, 2012 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen