The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara
Han sover i min säng! Spoiler: Tryck här för att visa! 17 jun, 2012 20:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha då fick han ju ett bra jobb
ge mig några minuter så läser jag ^^ och det gör inget ^^ jag klarar mig och står ut vilket humör du än är på ^^ ![]()
17 jun, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Cara
Självklart. Han får krama sönder lilla Alice sen, verkligen. Det lär jag behöva. Att bli sönderkramad av Bruce Wayne. YES. vad bra. jag vet inte om jag står ut med folk bara... kanske lika bra att gå och sova eller nåt. men sova är överskattat i min lilla värld... 17 jun, 2012 20:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling det förvånar mig inte xD men jag tror snarare det är du som kommer krama ihjäl honom
nu har jag läst och ja jag vet inte vad jag skall säga :s jag är så sjukt dålig på att trösta folk, tro det lr ej ![]()
17 jun, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Cara
Antagligen. Tack ♥ Allt är bara så jävla... jobbigt. Jag har verkligen lust att bara dö. Faktiskt. Den där tanken har varit med mig i över två veckor nu. 17 jun, 2012 21:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling döda honom inte
always ♥ jag förstår om det är jobbigt, men jag tror inte att ta livet av sig kmr lösa problemet, tänk på dem du lämnar efter! och sen allt som du kan åstadkomma i livet ![]()
17 jun, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Cara
Nej då! Jo, jag vet... I've been there. Det är just det som har försvunnit från mig. Känslan av att jag bryr mig. Jag bryr mig inte om dem jag lämnar efter. Och tror knappt att jag lyckas med någonting heller. Anyway. Ska gå nu. Vi kanske hörs senare någon gång. 17 jun, 2012 21:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha det låter så fel xD haha
men nej, inte tänka så! jag förstår att man inte alltid orkar bry sig, jag gör det väldigt sällan nu för tiden, men innerst inne tror jag du gör det! och klart du kommer lyckas, jag tror du kan lyckas med vad du vill ♥ ja det gör vi säkert ![]()
17 jun, 2012 21:14 |
|
carro78
Elev |
17 jun, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Mr Darling haha det låter så fel xD haha men nej, inte tänka så! jag förstår att man inte alltid orkar bry sig, jag gör det väldigt sällan nu för tiden, men innerst inne tror jag du gör det! och klart du kommer lyckas, jag tror du kan lyckas med vad du vill ♥ ja det gör vi säkert Jag gick och la mig i sängen... men Bruce gick och duschade, så jag läste ut min bok medan han var borta. Jag misstänker dessutom att han lekte Batman en stund då det tog ett tag... Anyway. I'm back. 18 jun, 2012 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen