The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling nej då, du får inte ge upp ^^ du kan ju jobba i en filmbutik vid sidan av bara för skojskull
![]()
17 jun, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Cara
Inte än. Just idag bara, men inte annars ^^' Kanske det Jag tänkte också på annat man kan jobba med inom teater/film ^^ 17 jun, 2012 17:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling det är bra :d tänk positivt
Ja film är kul ![]()
17 jun, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Cara
Yeah let's say so ^^ just nu gömmer jag mig i några böcker (läser ut den tredje ikväll, tror jag vad... tråkigt mitt liv är vissa dagar, haha. Awh! Det vore awesome! Jag och Lucas tänker också lite så där... jag gav Lucas en idé, att bli regissör. Eller författare, men han skulle nog mer finna sig till rätta inom filmbraschen. Och då sa han att om han någonsin kommer göra någon film eller så, då får jag en roll. Haha. Det är ju alltid bra, att veta att man kanske någon gång i framtiden får en roll trots allt 17 jun, 2012 17:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling men det är ju ändå bra ^^ tre böcker ^^
och hur kul är mitt liv då?? xD jag har nördat Zelda de senaste dagarna xD haha ja visst vore det men det är smart ^^ bearbeta syskonen ![]()
17 jun, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Cara
Haha xD high-five på otroligt intressanta liv Do it! Oh yes 17 jun, 2012 17:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha aa lr hur xD haha de roliga är att jag ser på en walktrough och ser om jag missat något xD
haha aa jag skall ^^ du får lära mig hur man gör ![]()
17 jun, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Cara
Haha xDD Det är inget konstigt. Säg att de är bra, jag använde "Du kommer bli någon sorts Tim Burton, kör på det! Men gör mig till en Johnny Depp då" XD 17 jun, 2012 18:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling aa jag har inget liv xD
haha mina syskon vet inte vem Tim Burton är -.- de är så okulturella ![]()
17 jun, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Cara
Ingen av oss har ^^' Jag har bytt jobb på facebook nu, haha. Kändes så tråkigt. Men ååh. Vad dåligt 17 jun, 2012 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen