The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag har haft cravings för konstiga saker hela veckan.
Liksom hur fan kan man bli sugen på kokta ägg när man inte ens tycker om det? Eller Tofu, lök, avocado? Fast det är ju i alla fall gott. Att jag är sugen på mango hela tiden är ju inget konstigt. Om jag fick bestämma hade jag inte ätit annat. XD Och så måste jag bjuda på en liten beauty från facebook. Ni vet stockholm är skumt. XD ![]() 17 jun, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
17 jun, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
jag vill ha min tobi mask i dag
17 jun, 2012 15:14 |
|
Deathless
Elev |
17 jun, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
hej på dej
17 jun, 2012 15:29 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Varför är hon det?? ' --------- Jag tror jag har varit lite för insnöad på Förintelsen och Auschwitz under det senaste året. För i bok 22/23, i sagan om Isfolket, fanns det med en man som heter Menger. Men varenda gång jag skulle läsa det, så läste jag Mengele istället. It was Kinda annoying after a while. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 16:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: inte tänka så!! du är bra på en massa saker och även om det inte alltid känns så. jag lovar att du klarar en massa saker, du behöver bara vara helt säker på vad du vill göra Cara Nu är det så att jag inte längre vet vad jag VILL göra... känner mig så hopplös på allting jag gör, så det är liksom "inte tatuerare för att jag suger... inte skådespelare för att jag suger, och så måste man vara fin... något tråkigt jobb som ger massa pengar är inte för mig..." Dock har jag funderat på att bli rättspsykiater. Faktiskt. och om du vill bli rättspsykiater så satsa på det ![]()
17 jun, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: inte tänka så!! du är bra på en massa saker och även om det inte alltid känns så. jag lovar att du klarar en massa saker, du behöver bara vara helt säker på vad du vill göra Cara Nu är det så att jag inte längre vet vad jag VILL göra... känner mig så hopplös på allting jag gör, så det är liksom "inte tatuerare för att jag suger... inte skådespelare för att jag suger, och så måste man vara fin... något tråkigt jobb som ger massa pengar är inte för mig..." Dock har jag funderat på att bli rättspsykiater. Faktiskt. och om du vill bli rättspsykiater så satsa på det Just nu känns det verkligen som att jag inte kommer någonstans i livet, för att jag inte duger helt enkelt. Det där skulle vara hur coolt som helst, men sen med tanke på min psykisk hälsa är jag inte helt säker på om jag skulle ens klara av det, och utbildningen tar ju... ett bra tag. 17 jun, 2012 17:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag förstår hur du känner men jag lovar att du duger precis som du är! och de som säger annat har fel Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: inte tänka så!! du är bra på en massa saker och även om det inte alltid känns så. jag lovar att du klarar en massa saker, du behöver bara vara helt säker på vad du vill göra Cara Nu är det så att jag inte längre vet vad jag VILL göra... känner mig så hopplös på allting jag gör, så det är liksom "inte tatuerare för att jag suger... inte skådespelare för att jag suger, och så måste man vara fin... något tråkigt jobb som ger massa pengar är inte för mig..." Dock har jag funderat på att bli rättspsykiater. Faktiskt. och om du vill bli rättspsykiater så satsa på det Just nu känns det verkligen som att jag inte kommer någonstans i livet, för att jag inte duger helt enkelt. Det där skulle vara hur coolt som helst, men sen med tanke på min psykisk hälsa är jag inte helt säker på om jag skulle ens klara av det, och utbildningen tar ju... ett bra tag. kan du inte ta det stegvis då?? lr måste du läsa utbildnignen i ett?? ![]()
17 jun, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Cara
Yeah well... Jag vet inte, om jag tar det med typ, lite mellanrum osv, så kommer det ta mer tid ju. Jag har ingen aning vad jag vill göra längre, seriously... antagligen kommer jag sluta som kassörska i en filmbutik eller något.. 17 jun, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen