Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Hmm.. ska jag messa henne och säga åt henne elr?
21 okt, 2011 22:02 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Hmm.. ska jag messa henne och säga åt henne elr? nädå XD asså jag sms:ade för aslänge sedan men hon svarar inte xD jag behöver veta om vi ska mötas på vägen till Stockholm på mugglisträffen ska du dit?? ![]()
21 okt, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
^Nej.. har inte tid just då
Men Grace är lite seg.. det har hon alltid varit XD 21 okt, 2011 22:05 |
|
Borttagen
|
FRÅÅÅÅGAAAA: Någon som ska till Phoenix2012?
http://www.phoenix2012.moonfruit.com/ 21 okt, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
^Tror inte jag kommer iväg då.. kommer ha så mycket att planera i december/januari (Quidditchlag i Uppsala) så jag tror inte att tiden kommer att finnas när jag mest behöver den då!
21 okt, 2011 22:09 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Nej.. har inte tid just då Men Grace är lite seg.. det har hon alltid varit XD jaa, ehe Skrivet av Borttagen: FRÅÅÅÅGAAAA: Någon som ska till Phoenix2012? http://www.phoenix2012.moonfruit.com/ JAG SKA ![]()
21 okt, 2011 22:10 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske, har inte planerat än FRÅÅÅÅGAAAA: Någon som ska till Phoenix2012? http://www.phoenix2012.moonfruit.com/
21 okt, 2011 22:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: FRÅÅÅÅGAAAA: Någon som ska till Phoenix2012? http://www.phoenix2012.moonfruit.com/ Kaaaaanske! Vet inte om jag jobbar eller inte.. och vill inte bara uppbokad ifall jobbet ringer. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 okt, 2011 22:12 |
|
luckyBella
Elev |
21 okt, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
Åh, bra att det är lite folk i alla fall !
21 okt, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen