Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lågstadiet tror jag.
Det var chill när man faktiskt ville gå till skolan på morgonen xD 18 jan, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
Lågstadiet, även fast den sista terminen i trean var hemsk.
18 jan, 2013 18:15 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tror att det fanns en hel del jobbiga perioder under såväl låg- som mellanstadiet, men i lågstadiet var det inte riktigt lika mycket töntiga pakter och jag kände mig inte riktigt lika utanför då (även om jag nog själv var en ganska hemsk människa i lågstadiet). Visserligen började min bästa vän glida ifrån mig lite redan i trean, men det blev värre i mellanstadiet. Och, på något vis (kanske för att man minns ännu mindre från lågstadiet), känns det som om allting var mycket lättare då. Vilket det säkert inte var, egentligen.
Resultat i frågan "lågstadiet eller mellanstadiet?": 17-13 till lågstadiet! Obs! Ny fråga i första inlägget! 19 jan, 2013 12:59 |
|
Borttagen
|
Grå är fint.
Mitt hår är brunt, och jag hatar mitt hår så ja... ^^ 19 jan, 2013 13:03 |
|
Borttagen
|
Grå. Brun får mig bara att tänka på bajs (iofs är bajs gott men) :>
19 jan, 2013 13:04 |
|
Borttagen
|
Grå är en färg som passar till nästan allting tycker jag! ♥
19 jan, 2013 13:04 |
|
BlondaHermione
Elev |
19 jan, 2013 13:51 |
|
MissBellatrix
Elev |
Grå! Typ alla accesoarer passar med gråa kläder
Hey there. You come here often? 19 jan, 2013 13:53 |
|
MizzNina
Elev |
Grå.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 jan, 2013 14:00 |
|
Little J
Elev |
19 jan, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen