UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Var det bara jag som inte tyckte överdrivet mycket om The fault in our stars?
Visst, den hade väl sina ögonblick. Men för det mesta tyckte jag bara att det var lite för vackert, trots alla försäkringar om att det inte skulle vara det. Jag gillar dock humorn och även vissa formuleringar, typ som det populära "I fell in love the way you fall asleep; slowly, then all at once". Tycker främst att karaktärerna är för pretentiösa och ofelbara och att hela historien klingar falskt på det hela taget. I synnerhet vissa delar lämnade en fadd smak - kysscenen i Anne Frank-museet var ju rentav horribel! 5 okt, 2014 15:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-10- 5 kl. 16:08
|
|
Denfantastiskafiisken
Elev |
Skrota mänskligheten. Den är uppenbart en rätt kass idé och så många världsproblem skulle lätt lösas om man bara plockade bort människor.
"Vi är människor med huvuden av glas; Vi är gjorda för kärlek, inte hat" -Cirkus miramar 5 okt, 2014 15:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Denfantastiskafiisken: Skrota mänskligheten. Den är uppenbart en rätt kass idé och så många världsproblem skulle lätt lösas om man bara plockade bort människor. Alla världsproblem skulle lösas då. Naturen och djuren har ett naturligt sätt att fixa det mesta, medans människor är lata och förstör. Så ja, jag håller med, skrota mänskligheten! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 okt, 2014 15:31 |
|
Fellrendión
Elev |
6 okt, 2014 19:29 |
|
Borttagen
|
Det finns nästan inga komedifilmer som jag gillar.
Antingen är de bara pinsamma så jag sitter och gömmer mig i en kudde. Eller så är det humor som går ut på att personen i fråga är stenkorkad. Eller så är det humor som går ut på att trycka ner någon annan. Inget utav det är min grej. 6 okt, 2014 20:46 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Magda: Skrivet av Hapo: Skrivet av Magda: The Fooos låttexter... Jesus så dåliga "If I could build a girl I'd build her just like you" ??? Och när en massa småflickor (okey små och små.. men ah) ska vara helt obsessed with them.. ![]() (Sorry alla butthurted fooers nu Hoppar in tillsammans med er här!!! Det är en helt fruktansvärd text Wow vad hedrad jag känner mig av att du vill bygga en tjej som ser ut precis som mig, för tjejer är ju föremål som du kan bygga ihop som du vill just det ja!!! En av de värsta texter jag vet faktiskt. Tycker det är helt fruktansvärt sexistiskt. Förlåt alla fooers. Men den texten. 6 okt, 2014 20:55 |
|
Hapo
Elev |
Ginny00 Precis! LIksom vem kommer på en sån på riktigt skrämmande text??
6 okt, 2014 21:14 |
|
Ginny00
Elev |
Eller hur? Vet inte om jag ska bli rädd eller äcklad när jag ser den. Euw. 6 okt, 2014 21:16 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Magda: Skrivet av Hapo: Skrivet av Magda: The Fooos låttexter... Jesus så dåliga "If I could build a girl I'd build her just like you" ??? Och när en massa småflickor (okey små och små.. men ah) ska vara helt obsessed with them.. ![]() (Sorry alla butthurted fooers nu Hoppar in tillsammans med er här!!! Det är en helt fruktansvärd text Wow vad hedrad jag känner mig av att du vill bygga en tjej som ser ut precis som mig, för tjejer är ju föremål som du kan bygga ihop som du vill just det ja!!! En av de värsta texter jag vet faktiskt. Tycker det är helt fruktansvärt sexistiskt. Förlåt alla fooers. Men den texten. Det känns som de inte sjunger för att de tycker det är roligt att sjunga och vill göra det de tycker är roligt. Utan mer att de vill att tjejer ska gilla dem och vara kända... Så klart är det inte bara The Fooo som gör det men de "överdriver" verkligen så det blir mest pinsamt ![]()
7 okt, 2014 11:50 |
|
Borttagen
|
Jag tycker pepsi är godare än coca cola
7 okt, 2014 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen