The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD
Du får fangirla då ![]()
17 jun, 2012 13:14 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Well in that case. I cookie you! Och hon tycker nog det är extra kul om allt folk sitter ihophäftat med hennes dotter. Right? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
Nina
Det tycker hon säkert. 8D Hon kommer nog bjuda på saft och bullar. owo 17 jun, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD Du får fangirla då Inga fangirl-feels längre. Vädret gör att jag helt plötsligt mår skit. Och ångesten, den där jävla ångesten nu. Får slänga mig själv i väggen och köra någon maraton eller något... 17 jun, 2012 13:21 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Säg det lite högre så kommer alla andra ta med sig häftapparater, och häfta fast sig vid dig, när du minst anar. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 13:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men de var ju inte bra Skrivet av Cara Riddle: Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD Du får fangirla då Inga fangirl-feels längre. Vädret gör att jag helt plötsligt mår skit. Och ångesten, den där jävla ångesten nu. Får slänga mig själv i väggen och köra någon maraton eller något... Inte ha ångest, försök tänka glada tankar Asså slänga dig i väggen lät väldigt dumt, men maraton lät kul ![]()
17 jun, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Nina
Häftpistoler... Ta med er häftpistoler... *går runt och viskar det i folks öron* 17 jun, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Cara
Nu är det så att jag inte längre vet vad jag VILL göra... känner mig så hopplös på allting jag gör, så det är liksom "inte tatuerare för att jag suger... inte skådespelare för att jag suger, och så måste man vara fin... något tråkigt jobb som ger massa pengar är inte för mig..." Dock har jag funderat på att bli rättspsykiater. Faktiskt. 17 jun, 2012 13:31 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Cute. Förvarna din mor innan du åker, så hon hinner baka bullar till alla. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Nina
Mamma är liiite stressad över att jag ska åka till Felix. XD 17 jun, 2012 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen