Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3488 3489 3490 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD

Du får fangirla då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

17 jun, 2012 13:14

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Well in that case.
I cookie you!

Och hon tycker nog det är extra kul om allt folk sitter ihophäftat med hennes dotter.
Right?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 13:16

Borttagen

Avatar


Nina

Det tycker hon säkert. 8D
Hon kommer nog bjuda på saft och bullar. owo

17 jun, 2012 13:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD

Du får fangirla då


Inga fangirl-feels längre.

Vädret gör att jag helt plötsligt mår skit.

Och ångesten, den där jävla ångesten nu.

Får slänga mig själv i väggen och köra någon maraton eller något...

17 jun, 2012 13:21

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Säg det lite högre så kommer alla andra ta med sig häftapparater, och häfta fast sig vid dig, när du minst anar.


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 13:23

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cara Riddle:
Mr Darling de förklarar ju det ^^ och ja jag skyller på alla Mötley musik och konserten xD

Du får fangirla då


Inga fangirl-feels längre.

Vädret gör att jag helt plötsligt mår skit.

Och ångesten, den där jävla ångesten nu.

Får slänga mig själv i väggen och köra någon maraton eller något...
Men de var ju inte bra dumma väder som förstör allt

Inte ha ångest, försök tänka glada tankar

Asså slänga dig i väggen lät väldigt dumt, men maraton lät kul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

17 jun, 2012 13:25

Borttagen

Avatar


Nina

Häftpistoler... Ta med er häftpistoler... *går runt och viskar det i folks öron*

17 jun, 2012 13:29

Borttagen

Avatar


Cara
Nu är det så att jag inte längre vet vad jag VILL göra...
känner mig så hopplös på allting jag gör, så det är liksom "inte tatuerare för att jag suger... inte skådespelare för att jag suger, och så måste man vara fin... något tråkigt jobb som ger massa pengar är inte för mig..."
Dock har jag funderat på att bli rättspsykiater. Faktiskt.

17 jun, 2012 13:31

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Cute.

Förvarna din mor innan du åker, så hon hinner baka bullar till alla.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 13:32

Borttagen

Avatar


Nina

Mamma är liiite stressad över att jag ska åka till Felix. XD

17 jun, 2012 13:40

1 2 3 ... 3488 3489 3490 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.