@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Bridge to Terabithia. Spoiler: Tryck här för att visa! :c Åh, måste se den i morgon! Det är andra gången jag ser den den här veckan. :p Haha "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tittar på Bridge to Terabithia. Spoiler: Tryck här för att visa! :c Åh, måste se den i morgon! Det är andra gången jag ser den den här veckan. :p Jag har också sett den! Sjukt sorglig... 31 mar, 2012 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
6690 inlägg
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 22:57 |
|
scarhead
Lärare |
http://piece-of-their-game.tumblr.com/post/20221326566/i-need-more-the-hunger-games-blogs-to-follow
133 NOTES?!?! 31 mar, 2012 22:59 |
|
Solkatten
Elev |
Ehm, what? :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 23:04 |
|
linnvendela
Elev |
HAHAHAH, omg, fel bild... x'D Jaha. 31 mar, 2012 23:06 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ÅH! Alice...! JAG HITTADE THE ADVENTURES OF TINTIN PÅ NÄTET, NÄR SKA VI KÖRA FILMMARATON-SAKEN? OMG! Vi kan ta det när som helst! FÖRUTOM idag I morgon kväll nångång? :3 OKEY typ 18? :3
31 mar, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ÅH! Alice...! JAG HITTADE THE ADVENTURES OF TINTIN PÅ NÄTET, NÄR SKA VI KÖRA FILMMARATON-SAKEN? OMG! Vi kan ta det när som helst! FÖRUTOM idag I morgon kväll nångång? :3 OKEY typ 18? :3 Det blir perfa! TO BE PRECISE! Åh.. såg nyss klart hela filmen, älskvärt ♥ 31 mar, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Bytte nyss bakgrund på mobilen. Jag är inte nöjd och vill byta tillbaka men jag orkar inte...
31 mar, 2012 23:42 |
|
Solkatten
Elev |
Ska nog gå och lägga mig snart ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen