The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja den var jätte trevlig
Haha ja han var typ överlycklig över att nån gillade honom xD Haha din dröm låter inte helt fel heller ![]()
17 jun, 2012 12:52 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Jag brukar med köra på engelska. Tyvärr har inte alla dvd:er den valmöjligheten dock. Typ Sunshine. (Min dvd av någon anledning sätter igång FINSK subtitle, när jag stänger av Subtitles Iaf) Sunshine, har inte valet av engelsk subtitle. Och översättaren har av någon anledning varje gång berättaren, berättar, valt att Bara översätta HÄLFTEN (!) av vad han säger. Vilket betyder, att om Du inte kan engelska. Så kommer du inte fatta ett dyft av filmen. Och med SotL Det var inte bara det att de översatte fel sådär. Utan det faktum att de använde ett ord, som betyder något helt annat. Jag menar om någon säger Fork inte översätter man det till Sked!!!!! Okej. So I'm a little upset right now. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Cara
Samma här ;___; det var en sån där dröm då man verkligen trodde det.. ungefär som när jag kollade om Jason verkligen sov i soffan XD Rana Jo, det är bland det jobbigaste som finns tycker jag. När man inte ens KAN välja att inte ha någon textning. Precis ;____; Men det har jag märkt igår när jag har tittat på The Machinist, de har inte riktigt översatt allting där heller </3 17 jun, 2012 12:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling sånna drömmar är så hemska
Elaka värld ![]()
17 jun, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Nina
I loaf you too. :3 Så chockad blir hon nog inte. ;D 17 jun, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Cara
Precis! Jag har värsta fangirl-feels här... <///3 17 jun, 2012 13:02 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
You Loaf (?) Me??? U sure 'bout that? Haha. Don't tell me you've don something worse than that?! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 13:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling borde skälla på min hjärna för att den är elak och låter mg vakna
Jag förstår det ![]()
17 jun, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Nina
Yes, I loaf you. ♥ Njae, men hon tycker det är kul när jag tar hem folk. 8D 17 jun, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Cara
Jag skyller på mig själv som tittade på filmer med Christian Bale Det har jag fortfarande ;___; 17 jun, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen