The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nina
Vad bra att du är säker, rätt så i alla fall. ;D Men på tal om ingenting, kommer du på felix? C: 17 jun, 2012 11:59 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Yeah. I is good. Erhm. Nej, det gör jag inte.... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Nina :'3
... Men awh. Jag som såg fram emot att få attack-krama dig när du mint anar det. :c 17 jun, 2012 12:05 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Hey, den där färgen har inte jag. HAH! Fast, om jag hade åkt på Felix, hade jag nog förväntat mig attack-kramar hela tiden. mint you say. Like candy? Wait a minute, YOU WERE GOING TO ATTACK ME WITH CANDY????? O______O "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 12:08 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså tagga för Felix!
På onsdag drar jag. Men ni kommer nog få höra en hel del ändå. XD Nu ska man bara komma på vad man ska packa. 17 jun, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
17 jun, 2012 12:15 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Grr... HAHAHA!!! Det hade jag velat se. Framförallt typ i situationer man måste vara en och en. Typ i jättesmå toalettbås. *fniss* I can read your mind................ *tittar på med mystisk blick* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Nina
Pssst. ;D Det hade vart rätt så... Awkward. Man får väl lära sig att gå när folk tittar på antar jag. Alla får ställa sig på ett led och göra sitt. XDDD ![]() 17 jun, 2012 12:38 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
I Luv U. ♥ Rätt så indeed. För att inte nämna när din mamma får sig en smärre chock. Här kommer hennes saknade dotter hem. Med 30 pers fasthäftade efter sig. O_O "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Hey! Alice har vaknat för att Lucas sa att pappa ville prata på skype, och det innebar alltså att min fina dröm var ÖVER. Jag drömde om att
Spoiler: Tryck här för att visa! Rana Ja, jag vet... det är tragiskt :c Oh, så du hann med en hel del alltså Men ååh... jag stör mig ofta på folk som översätter till andra språk, då de oftast översätter saker... fel. Så jag kör på engelska på senaste tiden bara -.^ Cara Oh awesome dröm! 8D Vad trevligt att Tommy blev glad ^-^ 17 jun, 2012 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen