Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3486 3487 3488 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nina
Vad bra att du är säker, rätt så i alla fall. ;D
Men på tal om ingenting, kommer du på felix? C:

17 jun, 2012 11:59

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Yeah. I is good.
Erhm. Nej, det gör jag inte....

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 12:01

Borttagen

Avatar


Nina :'3

... Men awh. Jag som såg fram emot att få attack-krama dig när du mint anar det. :c

17 jun, 2012 12:05

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Hey, den där färgen har inte jag.

HAH! Fast, om jag hade åkt på Felix, hade jag nog förväntat mig attack-kramar hela tiden.

mint you say. Like candy?
Wait a minute, YOU WERE GOING TO ATTACK ME WITH CANDY????? O______O

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 12:08

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Alltså tagga för Felix!

På onsdag drar jag. Men ni kommer nog få höra en hel del ändå. XD
Nu ska man bara komma på vad man ska packa.

17 jun, 2012 12:11

Borttagen

Avatar


Nina
Moahaha, jag har mina hemliga källor! >8D

Jag hade tagit med mig en häftpistol och häftat samman mig med massa folk jag aldrig vil släppa taget om... owo

OH SHOT! DU KOM PÅ MIG! D: *stoppar tillbaka polkagrisen -pil mot bild- under mattan*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fzandrisens.blogg.se%2Fimages%2F2008%2Fliten20polkagris_12534232.jpg

17 jun, 2012 12:15

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Grr...

HAHAHA!!!
Det hade jag velat se. Framförallt typ i situationer man måste vara en och en. Typ i jättesmå toalettbås.

*fniss* I can read your mind................ *tittar på med mystisk blick*

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 12:21

Borttagen

Avatar


Nina
Pssst. ;D

Det hade vart rätt så... Awkward. Man får väl lära sig att gå när folk tittar på antar jag. Alla får ställa sig på ett led och göra sitt. XDDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ljbgenY7al1qg3wqn.gif

17 jun, 2012 12:38

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

I Luv U. ♥

Rätt så indeed. För att inte nämna när din mamma får sig en smärre chock. Här kommer hennes saknade dotter hem. Med 30 pers fasthäftade efter sig. O_O

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 jun, 2012 12:45

Borttagen

Avatar


Hey! Alice har vaknat för att Lucas sa att pappa ville prata på skype, och det innebar alltså att min fina dröm var ÖVER. Jag drömde om att

Spoiler:
Tryck här för att visa!jag dejtade...
BRUCE WAYNE!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi272.photobucket.com%2Falbums%2Fjj161%2FmanuelaCBB74%2Fchris%2FBRUGIF306.gif


Rana
Ja, jag vet... det är tragiskt :c


Oh, så du hann med en hel del alltså bra jobbat ju!

Men ååh... jag stör mig ofta på folk som översätter till andra språk, då de oftast översätter saker... fel. Så jag kör på engelska på senaste tiden bara -.^

Cara
Oh awesome dröm! 8D
Vad trevligt att Tommy blev glad ^-^

17 jun, 2012 12:49

1 2 3 ... 3486 3487 3488 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.