@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 mar, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Idag steg jag upp klockan 6, åkte in till skolan och satt och skrev högskoleprovet i åtta timmar, kul på en lördag -.-' Sedan såg jag och min kompis Hungerspelen, väldigt bra för att vara en filmatisering av en bok
Räknade nyss ut betyget på högskoleprovet också (facit släpps samma dag som provet görs), om man räknar med tabellen från i höstas så fick jag 1.6, tror att det är bra ^^ 31 mar, 2012 21:36 |
|
Fang
Elev |
31 mar, 2012 21:36 |
|
scarhead
Lärare |
tredje gifen i min signatur
när ingen applåderade (jag vågade inte eftersom igen gjorde det xd kanske kunde skapat en kedjereaktion) tänkte jag ''DAMN YOU PEOPLE''. 31 mar, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
You've exceeded your daily post limit.
Fuck you, tumblr. :c 31 mar, 2012 21:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag & Johannes vann tre gånger var, pappa en gång och mamma inga.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 21:48 |
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Min hund tar halva soffan. XD
31 mar, 2012 22:03 |
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Är här och lyssnar på takida - bokstavligen. Jag hör den hem till mig. Varför slösa pengar på att köpa biljetter när man bor bredvid
31 mar, 2012 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen