The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alice
Nämen, vad trevligt. :3 (... Det enda namnet jag känner igen är Bard XD) 17 jun, 2012 01:27 |
|
Borttagen
|
Cara
Yep. Det är läskigt... Oh yes. Precis! Jag har kontakt bara med en av dem jag var ihop med, haha. Idag satt jag och tänkte om jag ens... vill ha ett förhållande. Samtidigt som jag har en känsla av att det här kan funka, för att ironiskt nog det första vi pratade om när vi träffades efter tre månader, var hur förhållanden borde fungera, och vi hade liknande syn på den saken... well, I just don't want to get hurt. Men sen så är saken också - nu när det går, framåt, så att säga, varför skulle man skita i det? Exactly. Jag snackar för mycket. Vi har värsta gif-krig med Ludwig på facebook (Bard körde en status där det står att de sista som kommenterar vinner, alla andra gillar Rebecca Black och Justin Bieber... och taggade tolv personer xD) och så fangirlar jag Christian Bale. Men jävlar vad smal han var i den filmen O_O Kossan Haha xD jag umgås inte mycket med Tim eller Ludwig annars, så... inte undra ^^ 17 jun, 2012 01:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja men typ
Ja men jag känner igen de där :s när det går framåt tvivlar man på om man vill ha ett förhållande men om det går bra glömmer man de tvivlen ^^ så drf hoppas jag det funkar mellan er Själv borde jag göra en lista lr ja test som folk måste klara innan jag tänker ens tanken om förhållanden... Haha det låter åzum ^^ Jag har nu ätit så jag borde sova men jag vet inte om jag orkar xD ![]()
17 jun, 2012 01:34 |
|
Borttagen
|
Cara
Yeah well, we'll see, we'll see ^^' om det nu blir något, så lär det bli ett väldigt udda, och intressant förhållande, tror jag xD Jadu... jag tänkte göra sånt där, men sen upptäckte jag att jag aldrig hittar den som passar in på allting ;___; Men åh. Försök. Om du inte lyckas så kan du alltid komma tillbaka och underhålla mig 17 jun, 2012 01:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ haha jag kan tänka mig det xD men udda förhållanden kanske funkar bättre än normala förhållanden ^^
Personen kanske inte behöver stämma in på allt men den måste ha ex antal procent för att bli godkänd Ja det låter som en bra plan ^^ och om jag lyckas så säger jag godnatt på förhand Natti natti sov söt ♥ ![]()
17 jun, 2012 01:40 |
|
Borttagen
|
Cara
"Normala" förhållanden måste vara hur tråkiga som helst ju... visst, lite stabilt ska det vara, men... äsch Yep! Och jag har hittat en sån person. Nu får vi bara.. få det här att fungera Godnatt ♥ 17 jun, 2012 01:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och MizzNina! Du måste höra en sak Bard sa att han måste få mig att gilla allt det där med Star Wars, och hans försök var "det är ju Ralph som spelar Qui-gon xD" och då var jag tvungen att påpeka att Liam Neeson inte är Ralph... XD nice try though Hahahaha.... Fast to be fair, han är inte den enda som blandar ihop de två. Wich in all honesty is kinda sad. --- Förresten så måste jag klaga lite över inkompetenta subtitelspersoner. Ni vet de där som fixar undertexter i filmerna. Så igår fick Nina (efter att hon tittat på The Green Mile och Saving Privet Ryan) lust att titta på The Silence of The Lambs. (Seriöst Nina, hur hann du åka till Pizzerian och flirta med pojkar, titta på tre avsnitt av Förhäxad, läsa ut bok 22 och sluka halva bok 23???) Anywhore. Så people det negativa med Vhs, (eller en av sakerna iaf) är att man inte kan förbanna den ack så hemska Svenska texten till helvetet till fördel för en engelsk text. Så jag var tvungen att titta på en film (och detta var något jag glömt/förträngt då det var många år sen jag såg filmen sist) Där textaren hade översatt Serialkiller med massmördare. Do you get it!! Jag ville skrika. Och förresten, jag visste att Buffalo Bill var till viss del baserad på Ed Gein, men jag hade glömt att han hade fått några Ted Bundy egenskaper också. It was cute tho. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 06:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: (Seriöst Nina, hur hann du åka till Pizzerian och flirta med pojkar, titta på tre avsnitt av Förhäxad, läsa ut bok 22 och sluka halva bok 23???) Du är säker på att det inte var katter? ![]() 17 jun, 2012 10:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men lr hur :s vad är det för kul med att vara normal?? Det är ju bara grymt tråkigt Cara "Normala" förhållanden måste vara hur tråkiga som helst ju... visst, lite stabilt ska det vara, men... äsch Yep! Och jag har hittat en sån person. Nu får vi bara.. få det här att fungera Godnatt ♥ Ja men det tror jag du gör ^^ Haha jag lyckades somna och jag hade bästa drömmen ever Jag drömde att jag var på språkresa lr något liknande nån stans i världen när vi plötsligt går förbi Mötley Crüe som spelar på nån scen mitt i en djurpark och jag hade egentligen velat stanna men lärarna sa nej. Sen Mårtendagen Vince blick och log vilket slutade med att han drog upp mig på scenen och lärarna hann inte ens säga till. Och så fick jag deras autografer och jag pratade med dem om ja allt möjligt. (jag skulle hälsa tbx till dig Alice från Tommy Lee, jag sa att du tkt han var bra vilket gjorde honom glad) Sen när jag skulle lämna scenen för att de skulle fortsätta spela hindrade Nikki mig så ja jag satt kvar på scenen och lyssnade medans mina lärare stod argt längre bort. Och här vaknade jag ![]()
17 jun, 2012 10:51 |
|
MizzNina
Elev |
Mrs. Nesbit
Rätt säker ja. Men Helt säker kan man aldrig vara. Katter har ju sin egen form av magi. ^_^ *fniss* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2012 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen