The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ lycka till c:
Eller hur? :c Well. Det finns några få individer, av det motsatta könet, som är så underbara. Få av dem kan faktiskt komma ut ur friendzone'n. Haha xD 17 jun, 2012 01:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ tackar ^^ jag lär nog behöva det xD
Aa verkligen, kan forskningen inte lägga ner tid på sånt i stället för nya telefoner xD Du har tur du ![]()
17 jun, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
^ c:
Precis! Men nej... såklart inte. Det ger ju liksom inga pengar det där... Vad elakt Men jag kan förstå dig. Det finns nog bara... *kollar igen för säkerhets skull* två som jag skulle kunna tänka mig mer som vänner XD 17 jun, 2012 01:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ ja det är ju det som är felet
Klart det är elakt xD Ja men det är för att du har tur Haha fast jag får ju skylla mig själv eftersom jag är så kräsen xD ![]()
17 jun, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
^ yep :c
Precis. Väldigt på G med, känns det som. (Och det känns som att alla vet, haha. Idag på Grand visade de mig bilder på honom som de hade på sina mobiler. Seriously.) Äsch. Jag tror jag ställer för många krav själv. XD Alla de jag umgås med är underbara och random, bara det att de inte är... du vet, "mina typer" XD 17 jun, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu är Alice hemma. Galen dag det här... och så slutar det med att jag kommer hem, äter två hemgjorda vegetariska hamburgare (det har aldrig hänt att jag har ätit två, haha) och hittar Iron Man på tv (sjuan, to be more specific) men sen börjar The Machinist (med Christian Bale ♥ på tv4 film) och då vill jag hinna se den från början. Så jag byter kanal och tittar på slutet av Empire of the Sun. Jag satt en stund och funderade på var jag har sett det där leendet som killen hade... sen studerade jag näsan och munnen. Kom fram till att det måste vara Christian Bale, för att han är den enda levande människan med sånt där... charmigt leende, som påminner på något sätt om en vampyr, eller något (kan inte förklara bättre) Så jag väntade tills eftertexterna gick. Där fick jag mitt svar bekräftad, och jag förklarade mig själv badass. Nu är det The Machinist som gäller, så jag är seg. Jag vet. Ingen bryr sig. Haha. Woop woop! 8D Det låter som en händelserik kväll. Hamburgare och Christian Bale. owo 17 jun, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
KossanBerta
I know D: Och i Uppsala gick vi till Grand, för att IKEA hade stängt (vi tänkte gå runt på IKEA i två timmar) och där fick vi gratis smoothies och kaka, och så fick vi se Kids on the Run, Sandra och Daniel uppträda. Sen spelade de andra Othello och jag läste om Johnny Depp XD What a life. 17 jun, 2012 01:18 |
|
Borttagen
|
Alice
Gratis mat är awesome. Men det verkade ju trevligt. Vilka åkte du dit med? 8D 17 jun, 2012 01:20 |
|
Borttagen
|
My
Oh yes Bard, Tim och Ludwig ^^ 17 jun, 2012 01:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha kompisgäng lyckas alltid lista ut sånt xD de vet typ innan man själv vet ^ yep :c Precis. Väldigt på G med, känns det som. (Och det känns som att alla vet, haha. Idag på Grand visade de mig bilder på honom som de hade på sina mobiler. Seriously.) Äsch. Jag tror jag ställer för många krav själv. XD Alla de jag umgås med är underbara och random, bara det att de inte är... du vet, "mina typer" XD Ja samma här ^^ de är inget fel på dem jag umgås med men jag skulle aldrig kunna tänka mig gå längre än vänzonen med dem ^^ sen så vill jag helst inte gå längre med vänner just för att det kan bli så jobbigt när man gör slut :s ![]()
17 jun, 2012 01:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen