The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
^ jag skall jobba inne på Volvo och ha hand om de grönaytorna och jag gjorde det förra året och ja jag kan ju inte säga att jag gjorde det med glädje
Hm då förstår jag Vill man passa in får man oftast anpassa sig och låtsas vara nån man inte är, en kopia av tusen andra...så ha det i alla fall varit för mig ![]()
17 jun, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
^ awh :c
då är det alltså inte roligt om man inte tycker om det... Äsch. Jag tänker inte ändra mig. Jag tänkte mest - ingen kommer tycka om mig. Det har ingen i min klass (eller mina klasser, ska jag säga) gjort i fem år. Yes, I'm used. Och två år för att jag fick börja i sexan när vi flyttade till Sverige - borde börja i sjuan då men jag "kunde inte svenska". Och nu gick jag ju iv ett år, så ja... ligger två år efter. Oh the.. joy. 17 jun, 2012 00:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ nej men jag behöver ju pengar a så jag får väl bita ihop och ja jag vet inte överleva...
Jag har så svårt att förstå det, de är så många på mugglis som säger att de inte passar in men personerna här är bland de bästa människor jag "träffat"! Aha i see ^^ ![]()
17 jun, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
^ jag har aldrig känt mig så där... beroende av att behöva jobba för att få pengar, antagligen för att jag inte riktigt ens behöver pengar, är ganska okej med att inte ha någonting, lite pengar en gång i månaden då och då bara... så länge jag bor hemma alltså.
Det är för att folk vi får gå i samma klass med är idioter, för det mesta. De enda jag umgicks med i åttan och nian har typ totalt ignorerad mig nu i skolan... 17 jun, 2012 00:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ jag behöver pengarna nu när jag skall flytta drf jag gör det. Annars hade jag struntat i det, jag kan jobba för att få pengarna om jag trivs på jobbet (uppenbart, ja jag vet)
Men vrf då?? Jag förstår mig inte på folk :s nej jag föredrar djur lr folk som inte kan såra än! ![]()
17 jun, 2012 00:50 |
|
Lordlollo
Elev |
jag har mrkt att jag har blivit jätte inaktiv på mugglis nu, jag bara sitter och glor...
♆ 17 jun, 2012 00:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 jun, 2012 00:56 |
|
Borttagen
|
Cara
Oh, var flyttar du? Yeah, exactly. Men folk är, som sagt, idioter. I alla fall de här. Jag skyller alltid på Forsmark, säkert någon farlig strålning som har fått dem så störda... 17 jun, 2012 00:56 |
|
Lordlollo
Elev |
^
^ aa fast nu ska jag sova. Godnatt på er! ♥ ♆ 17 jun, 2012 00:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ beror på vart jag kmr in på skola ^^ Louise hoppas jag kmr in i Malmö
Ja och jag förstår inte hur det kan gå så utåt med mänskligheten :s man borde hålla kurser hur man skall vara som människa Haha smart ![]()
17 jun, 2012 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen