@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har jag sagt att jag ÄLSKAR & AVGUDAR Walk off the Earth ? ♥
31 mar, 2012 20:05 |
|
Ida S
Lärare |
Earth Hour om sju minuter och 105 mugglisar inloggade.
Stäng av datorn, släck lamporna och kom tillbaks om en timme, dammit! Det ska jag i alla fall. SES MUGGLIS ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 31 mar, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Earth Hour om sju minuter och 105 mugglisar inloggade. Stäng av datorn, släck lamporna och kom tillbaks om en timme, dammit! Det ska jag i alla fall. SES MUGGLIS ♥ Jag har bärbar dator. Jag kan vara inne tills batteriet tar slut. 31 mar, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Cause there is nobody else...
31 mar, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag skajpar med Rammu..
31 mar, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag blev sugen på kaffe men tror inte det är en så bra ide att dricka nu i kväll :<
31 mar, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Man får ont i ögonen av att inte ha något ljus utom datorn ^^
31 mar, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Hmm.. Vart ska jag hänga upp mina cato och hunger games affischer?
FÅR INTE PLAAATS! 31 mar, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Någon som vill skypa eller uggleposta med mig? :]]
31 mar, 2012 20:46 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vill skypa eller uggleposta med mig? :]] Jagjagjag vill :3 Om det går bra med mig kanske? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 31 mar, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen