The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu är Alice hemma.
Galen dag det här... och så slutar det med att jag kommer hem, äter två hemgjorda vegetariska hamburgare (det har aldrig hänt att jag har ätit två, haha) och hittar Iron Man på tv (sjuan, to be more specific) men sen börjar The Machinist (med Christian Bale ♥ på tv4 film) och då vill jag hinna se den från början. Så jag byter kanal och tittar på slutet av Empire of the Sun. Jag satt en stund och funderade på var jag har sett det där leendet som killen hade... sen studerade jag näsan och munnen. Kom fram till att det måste vara Christian Bale, för att han är den enda levande människan med sånt där... charmigt leende, som påminner på något sätt om en vampyr, eller något (kan inte förklara bättre) Så jag väntade tills eftertexterna gick. Där fick jag mitt svar bekräftad, och jag förklarade mig själv badass. Nu är det The Machinist som gäller, så jag är seg. Jag vet. Ingen bryr sig. Haha. 17 jun, 2012 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ vad bra att du lever xD man vet ju aldrig när Bard är inblandad xD och ja se film du ^^
Cara tänker nu gå och lägga sig och ja försöka sova xD ![]()
17 jun, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
^ men han var den enda som brydde sig... ;____;
Ohwell. 17 jun, 2012 00:17 |
|
Lordlollo
Elev |
Jag känner mig väldigt älskad nu.. Av flugor.. -.-
♆ 17 jun, 2012 00:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ det är för att han är snäll ^^
Och strunta i folk som inte bryr sig, de är dem som missar en åzum människa Haha ja du ser ju hur bra det går ![]()
17 jun, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Cara
True that. Wellwell. Jag är lite... ehm, övertrött. Haha. Och MizzNina! Du måste höra en sak Bard sa att han måste få mig att gilla allt det där med Star Wars, och hans försök var "det är ju Ralph som spelar Qui-gon xD" och då var jag tvungen att påpeka att Liam Neeson inte är Ralph... XD nice try though 17 jun, 2012 00:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling se jag kan ibland uppfatta saker jag med ^^ en del information stannar kvar i hjärnan
Jag är övertrött jämt och jag vet inte hur det skall gå när jag skall börja jobba -.- ![]()
17 jun, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
Cara
Yes. Well... jag är redan orolig för skolstarten. Faktiskt. Onödigt att stressa i förväg, men... that's who I am and what I do :c 17 jun, 2012 00:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling känner mig nästan stolt xD
Ja det är nog att oroa sig i för tid ^^ jag börjar ju på måndag -.- gosh vad jag hatar sommarjobb, men vad gör man inte för pengar -.- Men vrf är du orolig för skolstarten? ^^ ![]()
17 jun, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
^ vad ska du jobba som då?
Oh, det kommer vara massa skit. Så ska jag gå med folk som är två år yngre än mig, i samma klass. Har en känsla av att jag inte kommer passa in - överdrivet mycket den här gången dessutom - so yeah... 17 jun, 2012 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen