@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har varit ensam hemma sen klockan 9 imorse... och jag kommer vara ensam hemma några timmar till... o.o vill också vara ensam hemma faktiskt :> kan inte vi byta ? ^_^ Gärna, det börjar bli långtråkigt. :> Jag tycker det är skönt att vara hemma själv, och jag brukar fråga ifall mamma inte kan typ åka nånstans & göra något ute ^^ För när jag är själv kan jag sjunga så högt jag vill Haha, jo, självklart är det skönt. Men jag har varit ensam hemma 10 timmar nu. 31 mar, 2012 19:26 |
|
Prue
Elev |
^Har också varit ensam hemma idag^^ är det ett par dagar i veckan pga mammas jobb. Imorgon är jag ensam från morgonen till måndagmorgon
31 mar, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Alltså vart är världen påväg? Tittar på På bar gärning, och det är helt sjukt att ingen ingriper för den stackars rullstolsbundna killen. Fattar ni inte? Det är ju därför det är som det är i dagsläget.
Alltså det är ju inte på riktigt, utan de bara testar folket runtomkring dem. Det är så fel. Fel! 31 mar, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag känner att jag är allmänt osocial mot allt och alla hur jag än gör
31 mar, 2012 19:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 mar, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Inte mot mig!! Haha, kanske inte ^^ :' Jag lovar. Den där bilden rör sig :O ![]() 31 mar, 2012 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Inte mot mig!! Haha, kanske inte ^^ :' Jag lovar. Den där bilden rör sig :O Hatar såna bilder xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag meeed ^^ Jag får bara ont i huvudet xD 31 mar, 2012 19:55 |
|
J00KERN
Elev |
31 mar, 2012 19:57 |
|
Solkatten
Elev |
Earth Hour om 25 minuter! Halv nio.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen