Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3481 3482 3483 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Why?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 jun, 2012 15:34

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Nina

Det var snyggt Nina! Det skulle vara så skönt att bara kunna gå runt i kortärmat nu på sommaren, jag jobbar på det.
Strumpbyxor är ju räddaren för benen, det gäller bara att hitta ett par som inte är genomskinliga men fortfarande inte är varma. -.-

Ja såklart jag inte kommer pressa det. Jag har gått en hel del ifrån förra året. Jag vet inte hur jag klarade hela sommaren i långbyxor, hela tiden.

Bla bla bla.

Jag ska fan upfinna något bra som löser de problemen. Jag kommer bara inte på vad det är för något. XD

16 jun, 2012 15:38

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-16 kl. 15:47
Antal ändringar: 2

MizzNina
Elev

Avatar


Alex

Well. något som löser problemen.

How 'bout a DeLorean???

Go back in time and kick yourself so you wont do it. That would solve som issues.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 jun, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Nina
"tur att jag hade en gosig pojke jämte mig som strök kinden mot min hand"
Jag: Aaaaw... Vad mysigt det låter. :333
"och spann mig till sömns. ♥"
Jag: ... wat? Well well, man kanske kan säga att man spinner? o___O
"Hahahaha... Katter är Awesome."
Jag: JAAAHA! O___O *dör efter en liten stund av skratt*

16 jun, 2012 15:49

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Nina
Ja typ som te, fast lite mer långvarigt. lite som TDS fast som man kan ta med sig överallt. ^^
Så en portabel vattenkokare med internet uppkoppling. XD

Jag tror inte att det skulle vara en så bra idé. Om någon kom och sparkade på mig skulle det nog inte precis bli bättre. >.<


Och också


Vadå grisarmar? O.O
Vem tog dina armar? När hände detta? Tog de av en gris armar och sydde fast dem där dina var eller hur gjorde dem?
Ska du inte polisanmäla? Det verkar ju lite jobbigt att inte ha fingrar. O____O

16 jun, 2012 15:50

MizzNina
Elev

Avatar


Mrs. Nesbit

Aha. HAHAHAHAA. Åh, vad du är söt. ♥


Alex

Okej, din första mening förvirrade precis skiten ur mig. I feel dizzy.
Hah... ^_^

Eller mina armar ser ut som grisar. Tjocka och så typ.

---

Och jag vill också markera filmer på alice lista så ja....

Spoiler:
Tryck här för att visa!
Fight Club
American Psycho
Red Dragon ( + alla Hannibal filmer)
Schindler's List
In Bruges
The English patient
The Reader
Taken
Captain America
Iron Man 1 & 2
Edward Scissorhands
Sweeney Todd
Sleepy Hollow
Devil's Advocate
Thor
Avengers
The Incredible Hulk
Down in the Valley
What's eating Gilbert Grape
American History X
A beautiful mind
Spider
Weirdsville
The Chumscrubber
Amityville Horror
Inception
Batman-filmerna
Spiderman-filmerna
Public Enemies
Rescue Dawn
Girl, Interrupted
Requiem for a dream
Nightmare before Christmas (well. Jag har sett typ halva iaf)
The Pianist
Pet Semetary
Clash of the Titans & Wrath of the Titans
The Hurt Locker
Maid in Manhattan
Quiz Show
Memento
Madhouse
Van Helsing
Constantine
The day after tomorrow
Sjätte sinnet
Me, myself and Irene
1408
Amelie från Montmartre
30 days of night
Afterlife

I has no life.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 jun, 2012 16:18

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Cara

tur det ò_ó

ja, nonono, ja.. xD
(lista ut det där du.. c:<
det håller jag faktiskt med om. The Dark Knight himself passar inte riktigt in i deras supermoderna superhjältegäng..

bu, bu.. BUTTER! Nej men, ookey da.. :c
Ses ♥
haha ja visst är det xD men om jag inte var som jag var vem skulle då vara det xD

det här är en chansning nu men jag tror du höll med om att Loki var söt, inte tkt om att Spiderman är trög och att det skulle bli fel med Batman i the avangers xD

och nu är jag tbx en liten stund i alla fall ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

16 jun, 2012 19:11

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag mår så himla dåligt just nu. Internet funkar inte (inne på mobilen) och det blir inte ett dugg bättre att min mamma anklagar mig för allt. Jag vill ha någon som förstår mig här nu.....

speech!

16 jun, 2012 20:16

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Jag mår så himla dåligt just nu. Internet funkar inte (inne på mobilen) och det blir inte ett dugg bättre att min mamma anklagar mig för allt. Jag vill ha någon som förstår mig här nu.....


*kramar*
Internet är dumt :c Slå det från mig är du snäll!
Och ja, föräldrar kan vara grymt jobbiga ibland, särskilt när de anklagar en för saker man inte gjort.
Men stå på dig!
Du vet att du inte gjort det, då ska du säga emot c:

Vem fangirlar du Alva?

16 jun, 2012 20:34

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Jag mår så himla dåligt just nu. Internet funkar inte (inne på mobilen) och det blir inte ett dugg bättre att min mamma anklagar mig för allt. Jag vill ha någon som förstår mig här nu.....
*Mega kramar* hade jag kunnat hade jag hämtat dig nu ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

16 jun, 2012 20:43

1 2 3 ... 3481 3482 3483 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.