Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3480 3481 3482 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LunaLovegood1
Elev

Avatar


Aa, det är ju en fördel i alla fall

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

31 mar, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Jag joinar er grupp av olyckligt kära.

Fast, jag vet inte.. Han är mer med mig än sin flickvän, och jag vet inte ens om de har gjort slut!

Hmpf

31 mar, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


You've exceeded your daily post limit.
AHHH, JAG HATAR TUMBLR. ;___;

31 mar, 2012 19:02

Solkatten
Elev

Avatar


Önskar att jag hade en syster.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 mar, 2012 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kärlek är jobbigt, extra jobbigt när man inte riktigt förstår sina känslor heller...


Jag tror att de flesta håller med om det. ♥

31 mar, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Någon som skulle vara intressarad av lite Lördagsmys med Nessilini?
En tråd som kommer innefatta frågesporter, små anektoder och massa flum =)

31 mar, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Jag har varit ensam hemma sen klockan 9 imorse... och jag kommer vara ensam hemma några timmar till... o.o

31 mar, 2012 19:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har varit ensam hemma sen klockan 9 imorse... och jag kommer vara ensam hemma några timmar till... o.o


vill också vara ensam hemma faktiskt :>
kan inte vi byta ? ^_^

31 mar, 2012 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har varit ensam hemma sen klockan 9 imorse... och jag kommer vara ensam hemma några timmar till... o.o


vill också vara ensam hemma faktiskt :>
kan inte vi byta ? ^_^

Gärna, det börjar bli långtråkigt. :>

31 mar, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har varit ensam hemma sen klockan 9 imorse... och jag kommer vara ensam hemma några timmar till... o.o


vill också vara ensam hemma faktiskt :>
kan inte vi byta ? ^_^

Gärna, det börjar bli långtråkigt. :>


Jag tycker det är skönt att vara hemma själv, och jag brukar fråga ifall mamma inte kan typ åka nånstans & göra något ute ^^
För när jag är själv kan jag sjunga så högt jag vill

31 mar, 2012 19:25

1 2 3 ... 3480 3481 3482 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.