The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Elin haha aa xD
ja det är du xD haha okej ett, jag vet inte vem Haymitch är xD jag har itne sett HG xD och ja grey's anotomy är inte min grej heller xD haha jag dog xD haha omg Loki är super söt och ja Spiderman xD ![]()
16 jun, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Cara
Det är bra att veta lite om dig i alla fall. o___o 16 jun, 2012 13:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Cara
Oh Yeah tack, tror jag.. x) Eller vi kanske pratar om helt olika saker nu..? o_O jaja.. ^-^ inte..? Well, well (Jag har börjat ta efter My ewe), då var det väl nån annan då antar jag x)¨ åh, jomen den har jag sett! 8DD ganska kul ändå att jag faktiskt inbillade mig när jag såg filmen på bio att de skulle gå och äta shawarma på riktigt efter att ironman/tony/rdj frågat om de gjort det förut.. c8 och det är ju Hulken som är sötast ^-^ och Batman som är skönast.. JAG FATTAR INTE ATT DE TOG MED HONOM! Eller jo, det gör jag ju, men videon blev så himla många gånger bättre med honom med att jag blev lite överväldigad. ♥ (sry, jag skriver segt.. ._.) 16 jun, 2012 13:39 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Ja, Shame!! Very much Shame! Ja, men ska han envisas med att ligga precis jämte min kudde. Så får han skylla sig själv. Han har ju faktiskt valet att flytta på sig, typ till soffan efter att jag har somnat. Men det gör han inte. Inte heller gjorde han det Efter att han bett mig sluta sova på honom, han vände bara på sig och sov vidare. Hahaha. Åh, det där kände jag igen. Vad somnade du till för film då? Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Natten till igår dock (eller om det var förrgår) så vaknade iaf mitt i natten av en mardröm, tur att jag hade en gosig pojke jämte mig som strök kinden mot min hand och spann mig till sömns. ♥ Hahahaha... Katter är Awesome. Say WHAAAT??? -- Hrm. Undra om Louise ens vill ha/behöver min lista nu när hon gått Alice. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 jun, 2012 13:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Elin haha jag har för dåligt minne lr nej jag har för mkt att tänka på för att minnas vad jag skrev xD
nej det har jag itne xD haha men jag är som ajg är xD haha den är underbar xD haha nej Loki är sötast här och i filmen xD haha och jag älskar att Spiderman är så trög xD haha nja de hade blivit fel med Batman i the avangers bättre så här ^^ Ingen fara xD haha men nu skall jag lämna er och bege mig till filmens värld ^^ ![]()
16 jun, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Cara
tur det ò_ó ja, nonono, ja.. xD (lista ut det där du.. c:< det håller jag faktiskt med om. The Dark Knight himself passar inte riktigt in i deras supermoderna superhjältegäng.. bu, bu.. BUTTER! Nej men, ookey da.. :c Ses ♥ 16 jun, 2012 13:49 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av DeathDownAlex: Alice Alltså ärren syns knappt. Det är bara att jag vet att de är där. och här är armarna äckliga för att de är smala och konstiga. Det blir ju inte värre av att jag inte kan visa dem heller. Det blir så obekvämt om man hela tiden automatiskt håller för, drar med ärmen eller gömmer armen bakom ryggen. *Kram* Flickor. Take it från en som har ärr både på armar och ben, för att inte nämna alla andra platser man kan ha ärr på. Det går över med tiden. Hell om jag kan Gå in i ett fullt badhus iförd bikini, Så kommer ni klara av att gå i Shorts/kortärmat tids nog. Pressa det inte bara. Och om ni vill "Träna" upp er. Se till att ha bra vänner, som vet om ärren och älskar er ändå. Om ingen annan bryr sig, finner man snart ut att man själv inte bryr sig. För att jag är bäst på att svara på saker från hundra år sedan. XD Puss på dig! Men jag blir så himla paranoid. O.O JKag vet när folk tittar, jag känner igen den blicken. Jag tänker inte utsätta mig själv för det. Nej fy. Och svara på alla frågor. Mina ärr är inte en inbjudan att prata om det. lika lite som att någons färgade hår är en anledning att ta på det. WTF people. Och uhmm ja, jag är arg på allt och alla idag. Så ta inte åt er om jag blir sur. ^^ 16 jun, 2012 14:55 |
|
MizzNina
Elev |
Alex
Jag förstår dig. Så väl. Och det tar tid att våga gå utan långärmat. Hell jag vågade inte ens gå tvärs över en väg och en liten parkering i kortärmat. Och det var på kvällen, skymning, på världens minsta ställe. Men det ordnar sig. Hey, om jag kan stå i kö till Lisebergsbanan, för att inte nämna gå runt en hel dag på Liseberg i kortärmat, så kommer du klara det. Som sagt pressa det inte. Det märks rätt fort när man känner sig trygg nog. Jag tar fortfarande på mig långärmat när vi ska iväg. Det är få ställen utanför hemmets trygga värld där jag känner att jag kan ta av mig den yttersta tröjan. Sen har jag iofs komplex för mina feta grisarmar. så... Well... Puss på dig själv du. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 jun, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Natten till igår dock (eller om det var förrgår) så vaknade iaf mitt i natten av en mardröm, tur att jag hade en gosig pojke jämte mig som strök kinden mot min hand och spann mig till sömns. ♥ Hahahaha... Katter är Awesome. Say WHAAAT??? Jag dog lite av skratt när jag läste det. x'D 16 jun, 2012 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen