Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
20 jun, 2012 22:14 |
|
kinshaw
Elev |
Jag överväger om jag ska posta mer än Harry Potter på min blogg, men jag vet inte ._. isf kommer jag fortfarande posta 50-60% HP. Vill också byta url men chansen att jag gör det är inte särskilt stor.
Har nu 1,600+ followers http://slytherindreams.tumblr.com/ ![]()
20 jun, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Känner mig som en tumblr famous på min andra tumblr. Tihi lite ego men folk är inte rädda för att skicka nån udda eller trevlig ask :>
20 jun, 2012 22:20 |
|
Piggy
Elev |
"You've exceeded your daily post limit."
De senaste fyra dagarna har jag fått upp det här. 250 reblogs om dagen räcker tydligen inte. XD
20 jun, 2012 22:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
20 jun, 2012 22:28 |
|
Piggy
Elev |
20 jun, 2012 22:32 |
|
Ida S
Lärare |
Twix - röstat ^^
"we live together, and harry does all the cooking." 20 jun, 2012 22:54 |
|
The Noble Lion
Elev |
Haha ja jag kan förstå det! Vet inte vad jag skulle göra om jag inte kunde vara inne på tumblr längre
20 jun, 2012 22:58 |
|
Twix
Elev |
20 jun, 2012 22:58 |
|
childhoodlight
Elev |
20 jun, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen