Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
^ Jo, det var det jag trodde c:
~~~~~~~~ Nu har jag en pytteliten lista på HP-pyssel som jag MÅSTE göra snart ~ Göra klart mitt opåbörjade korkhalsband Göra en trollstav från beskrivningen på http://yngla.blogspot.com/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html Göra en egen kvast
2 mar, 2012 21:17 |
|
mican00
Elev |
Jag har också en liten lista XD
Göra klart min magnetiska labyrint Göra ett illvrål Göra en HP inspererad pärlplatta Göra en tidvändare. ![]()
2 mar, 2012 21:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag vill göra en tidvändare, men jag vill ha ett riktigt timglas i i så fall.
Min ravenclaw-flagga skulle varit klar för evigheter sedan om jag bara hade tyg. Jag kanske kidnappar en bit från slöjden i veckan, om jag inte kan ta mig till tygaffären. 2 mar, 2012 21:28 |
|
Flismos
Elev |
Gör ''Ner med Potter'' märken, F.I.S.A märken, stöd Cedric Diggory-märken och lite andra märken som jag kommit på själv t.ex Ner med Crabb eller Stöd Krake & Dobby!
Ska dela ut dem i skolan, får se hur många som vill ha xD ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 2 mar, 2012 21:31 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag vill göra en tidvändare, men jag vill ha ett riktigt timglas i i så fall. Min ravenclaw-flagga skulle varit klar för evigheter sedan om jag bara hade tyg. Jag kanske kidnappar en bit från slöjden i veckan, om jag inte kan ta mig till tygaffären. Skulle occkså vilja ha ett riktigt timglas men det var någon i denna tråden som hade gjort denna: så jag tänkte att jag kunde göra en sån XD![]()
2 mar, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
snygg har inte orkat lägga utt nåt men kan göra det nästa vecka när jag har lust
2 mar, 2012 21:35 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Håller på att sätta på den fjärde korken. Det är lite knepigt. Hålen är inte alltid tillräckligt stora.
2 mar, 2012 22:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
nu har jag en kruka med svart grejs!
Vad tycker ni? Flammoulver eller snabbmörkspulver? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 mar, 2012 22:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
^ Snabbmörkerpulver. Tycker jag i varje fall ^^' Sedan kan du göra en likadan kruka med vit sand (typ). Det kan vara flampulver.
~~~~~~~~~~~~~~ Nu har jag en liten lista på HP-pyssel som jag MÅSTE göra snart ~ Göra klart mitt påbörjade korkhalsband Klart c: Göra en egen kvast (Har redan hittat själva skaftet. Sedan är det bara att börja hitta smått böjda, små kvistar.) Göra en trollstav från beskrivningen på http://yngla.blogspot.com/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html ~ Men jag behöver handla en hel del för att kunna skapa de här sakerna. Exempelvis en limpistol.
2 mar, 2012 23:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 2 kl. 23:34
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Snabbmörkerpulver. Tycker jag i varje fall ^^' Sedan kan du göra en likadan kruka med vit sand (typ). Det kan vara flampulver. då får det bli det! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 2 mar, 2012 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen