Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
Nej ^^
Jag har aldrig förstått mig på hur vissa kan äta katter♥ Poor cats ;__; Join the dark side, we have cookies~
18 maj, 2014 17:54 |
|
jännii
Elev |
Nej och ja ellerhur.
Jag har aldrig varit riktigt " sportig " av mig. after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 18 maj, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Joo det har jag
Jag har aldrig hoppat från mitt hustak 18 maj, 2014 18:52 |
|
Borttagen
|
Nä, men garagetaket ^^
Jag har aldrig varit i USA 18 maj, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
Var det kul?
Neeeeeeeeeeeeeej Har varit i frankrike 18 maj, 2014 18:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, jaa :3Var det kul? Nope Jag har aldrig tittat på Sherlock 18 maj, 2014 19:02 |
|
Hedwig96
Elev |
nej
Jag har aldrig kunnat klia mej bakom öronen med tårna (eller vänta lite, nu ljög jag, det går visst om jag hjälper med händerna. Testade nyss och fick ont i revbenen...) 18 maj, 2014 19:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 22:59 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte somna när jag vet att folk är omkring mig..
Jag har aldrig tyckt om kolsyrat vatten. 18 maj, 2014 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen