Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna03
Elev |
17 jan, 2013 18:06 |
|
melle-hjrta
Elev |
Lågstadiet
17 jan, 2013 18:08 |
|
Zendaya
Elev |
Mellanstadiet
17 jan, 2013 18:10 |
|
reckless
Elev |
Lågstadiet
CharmBlood26477 @ Pottermore 17 jan, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Mellanstadiet! I lågstadiet var det så himla ängsligt om vilka som var bästis och inte, i mellanstadiet var det inte fullt så illa. Plus att själva skolan var mer stimulerande!
17 jan, 2013 20:50 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag gillade ingen egentligen. Var utanför och mobbad delar av både låg och mellanstadiet. Jag har aldrig passat in. Inte i högstadiet eller gymnasiet heller. Om jag måste välja så väljer jag lågstadiet för jag tyckte om att lära mig läsa och skriva! :>
18 jan, 2013 15:18 |
|
Conflate
Elev |
Svårt. Lågstadiet var allt så himla lätt i, men ändå blev det mycket lättare bråk mellan vänner...
Plus de där idiotiska kill- och tjejbacillerna xd Mellanstadiet blir det nog. ^^
18 jan, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
svårt men mellanstadiet får det bli träffade många awzome människor då och blev medlem på mugglis när jag gick i 6:an så jag tar mellanstadiet
18 jan, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
Mellanstadiet, det var då jag fick riktiga vänner och var inte så ensam längre och var inte så tillbakadragen längre. Plus att det var roligare uppgifter
18 jan, 2013 17:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Mellanstadiet
-En av mina bästa vänner blev just en av mina bästa vänner under mellanstadiet, och hon *host*Voldy0000*host* var, ehhm, busig, på lågstadiet. Finns fler orsaker, kan bara inte sätta ord på dem xP
18 jan, 2013 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen