@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Vilka tycker att jag ska skaffa en hotmail med HPtema där jag kan maila med alla underbara mugglisar?? Vad menar du med HP tema? Typ inga vanliga mail, bara HPmail och sådant ^^
31 mar, 2012 18:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Åå det är mindre än två timmar tills Gladiatorerna börjar!!!!
Mina favorit gladiatorer: Athena (Magdalena Kowalczyk) - För att jag tycker om grekisk mytologi. Hyper (Jannika Larsson) - För att hon är alltid så positiv. Ice (Helene Ahlson) - Jag har alltid tyckt om "isdrottningar/isprinsessor". Phoenix (Aristedes Denis Sanchez) - För att han dansar och är så rolig. Toro (Ako Rahim) - För att han är skit snygg och alldrig blir sur när han förlorar. 31 mar, 2012 18:16 |
|
linnvendela
Elev |
Min. Pojkvän. Vet. Inte. Vem. Draco. Malfoy. Är.
Jaha. 31 mar, 2012 18:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Min. Pojkvän. Vet. Inte. Vem. Draco. Malfoy. Är. Va??? 31 mar, 2012 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker att Tjej och killsnack - tråden är lik denna?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 18:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som tycker att Tjej och killsnack - tråden är lik denna? Vet inte vad det är för tråd men de kanske är lika... 31 mar, 2012 18:37 |
|
Fang
Elev |
I lose the game.
31 mar, 2012 18:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 mar, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Så ska det låta flyttas till 21.30 då Earth Hour är slut
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 18:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Kär ♥♥ Me to :"( 31 mar, 2012 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen