@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
31 mar, 2012 17:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
31 mar, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag ska äta middag nu och jag har inte ens klätt på mig... owo
31 mar, 2012 17:36 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag kan nog inte vara inne på mugglis så mcyket i helgen och i början av nästa vecka!
Vårt bredband har gått sönder!! Om ni bara visste hur jobbigt det är att inte kunna gå in på internet!!! Men vi ses väl på typ...onsdag!?
31 mar, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag känner mig som Prim, när jag sitter med två flätor i håret. xd -eller kanske som Katniss som fått en geminio-formel över sin fläta..? owo Det beror ju egentligen på om du har blont eller brunt.. ._. 31 mar, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Jag är med och tävlar om en gringottsväska.
31 mar, 2012 17:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Vilka tycker att jag ska skaffa en hotmail med HPtema där jag kan maila med alla underbara mugglisar??
31 mar, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Vilka tycker att jag ska skaffa en hotmail med HPtema där jag kan maila med alla underbara mugglisar?? JAAG! 31 mar, 2012 17:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Vilka tycker att jag ska skaffa en hotmail med HPtema där jag kan maila med alla underbara mugglisar?? JAAG! Kunde väl gissa det
31 mar, 2012 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Vilka tycker att jag ska skaffa en hotmail med HPtema där jag kan maila med alla underbara mugglisar?? Vad menar du med HP tema? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen