The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
urgh, jag är så usel på det där..
jag hälsar, nån hälsar tillbaka, det missar jag, och så loggar jag ut. undrar hur många gånger det hänt..? ewe Cara Riddle our mission is not completed.. jag bara lämna dig i allt för att jag fick full upp D: hoppas du inte har gjort det än.. '-' 16 jun, 2012 11:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling ja men lr hur :s typ när handgjord slut med sin tjej och satt och målade ett lik på duken men ingen brydde sig :s
Men jag älskade när bankomaten bara "inset cat" lr vad det stod xD Och när han mördar första gången xD jag dog av skratt xD Sry men du hade inte stått ut med dig ändå så då var det lika bra att inte vara inne Men jag har saknat dig med ♥ Oh KAKA *tar kaka* Mrs.Tonks nej jag har inte gjort det själv ![]()
16 jun, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Mrs Darling
Precis xD "Feed me stray cat". Varje gång jag ser till bankomaten så hoppas jag innerst inne att någon dag står det så på skärmen, haha XD So. Let's celebrate Jag tror jag måste berätta en sak. Fast det har inte hänt mycket, haha. 16 jun, 2012 11:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling det enda jobbiga var at jag såg honom som Batman hela tiden xD
Haha OMG det hade varit så åzum ^^ Yeay a party ^^ Ja det är bara att berätta xD Det här inte hänt ett piss här egentligen heller med än att jag läste ut Mötleys bok och grät som en stucken gris xD btw så spelar jag tv-spel om jag svarar segt menar jag xD ![]()
16 jun, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 11:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Mrs Darling
Batman, Bateman. Same shit different names *host* XD båda är ju Christian Bale ^^' Jag ska få lite hjälp Undrar redan hur det slutar ^^' Jag är seg, läser på oddee.com XD 16 jun, 2012 11:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha ja men lr hur xD haha och jag verkligen Batman framför mig go wild med en yxa xD
Haha är hjälpen från Bard?? Och gäller det vad jag tror det gäller lr är jag hel fel ute xD ![]()
16 jun, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Cara
Oh yes. ♥ Rescue Dawn är bra också. Inte min typ av filmer, men... den är rätt så intressant. Och sen varje gång Christian säger "Howdy" och ler efteråt, jag dör ;____; Yep. Och yep. XD 16 jun, 2012 12:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling de hade varit så bra ^^
Nu måste jag se Batman Haha jag kan tänka mig det Haha vågar jag ens fråga vad ni två kokat ihop nu?? ![]()
16 jun, 2012 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen